środa, 26 września 2012

osiemnastkowa

Dawno nie robiłam kartek na 18-tkę, ale teraz nadarzyła się okazja i .... miałam problem. Niby lekko i przyjemnie, ale... ja już dawno po 18-tce i z obiegu wypadłam. Moja Lenka za to uwielbia piosenki Czerwonych Gitar i często z babcią śpiewają "Dozwolona od lat 18-tu". To mnie zainspirowało :P
Powstała taka karteczka:

Wersja słoneczna

I wersja normalna:








Mam nadzieję, że karteczka spodobała się 18-letniej Michalinie :D

Sztaluga wykonana z papierów ILS.
Zgłaszam ją od razu na wyzwania:
- papier miesiąca w ILS
- September colours of the month
- jesienne wyzwanie Wild Orchid Challenge #50 Autumn Colours.


 Pozdrawiam ciepło - dziękując za takie miłe komentarze dotyczące poprzedniej karteczki.

P.S. A czy wiecie, że moja Lenusia dopytuje, kiedy ona będzie nastolatką? I jeszcze mi opowiada co ona wtedy będzie mogła już robić....
Aż strach się bać normalnie :)))))

7 komentarzy:

  1. czaderska karciocha! dobrze,że kupiłam te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!! Piękne papiery i trafny cytat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, super, te "zjechane" kolory mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna kartka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) z doświadczenia wiem,że to wcale łatwy temat nie jest. Sama robiłam niedawno kartką na osiemnastkę nieźle się nagłowiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te papierki :)
    Kolory mi się bardzo podobają i do tego te kwiaty- super

    OdpowiedzUsuń