niedziela, 29 czerwca 2014

Na zakończenie roku szkolnego cz.2

Miałam pokazać album dla p. nauczycielki - wieczorem, a tymczasem noc mnie zastała, z właściwie to północ.

Otóż przedstawiam ALBUM dla p. Basi - wychowawczyni mojej córeńki.
Drugim wychowawcą była p. Jola, która dostała taki sam album - tylko w innej aranżacji. pokażę go jutro :)

W realizacji tych dwóch albumów pomogły mi dwie inne panie. Jedna z kółka plastycznego, która miała przez kilka dni zajęcia w Lenki grupie. Dzięki niej, dzieciaki stworzyły po dwa rysunki. Namalowały swoje ukochane panie. Obrazki nie były podpisane, kogo przedstawiają, jednak... bez problemu rozpoznałam :D
Druga pani z równorzędnej grupy - pomogła mi zdobyć zdjęcia dzieci.
Dziękuję bardzo za okazaną pomoc i utrzymanie wszystkiego w tajemnicy przed zainteresowanymi :)







Każde dziecko namalowało swoją ukochaną p. Basię. Obrazek wkleiłam do albumu. Obok przykleiłam zdjęcie danego dziecka.
Tu - moja Lenka i jej rysunek.
(nie wiedziałam, czy mogę pokazać zdjęcia innych dzieci, dlatego więcej zdjęć wnętrza nie będzie)



 Wykorzystałam stempelek Novinki :)



Format Albumu A4.
Sporo papieru i kilka nieprzespanych nocy, ale praca się opłaciła. Pani była zadowolona, pamiątka zostanie na całe życie.
Dziękuję rodzicom - za zaufanie i powierzenie mi tego zadania :)
Jutro album dla p. Joli :)

P.S. Ale zanim - to pokażę Wam coś jeszcze ;)

Dobrej nocy,
Madzik

6 komentarzy:

  1. Ania Skowrońska29 czerwca 2014 01:13

    Cudny! Mi w tym roku przypadło zaszczycie stworzenie albumu na zakończenie 3 klasy SP (swoją drogą na Twojej bazie albumowej ;) - tam dzieci zamiast rysować portrety swojej pani napisały dla niej podziękowania własnoręcznie - jak za 10 lat pani pokaże im ten album niektórzy złapią się za głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity. Przepiękny , widać ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna pamiątka! Też chciałam coś podobnego zrobić ale głównym problemem było zebranie zdjęć... Stanęło na tradycyjnych kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sohbet ve chat yapmanızı kolay ve güvenli hale getiren sohbet odaları, sorunsuz ve kesintisiz Mobil Sohbet siteleri ile arkadaşlık ve yeni kişilerle tanışma imkanı.

    OdpowiedzUsuń