piątek, 4 lipca 2014

Na zakończenie roku szkolnego cz. 6 (ostatnia)

Niech sę skończy wreszcie ten "remont", niech już będę przeprowadzona .....
bo inaczej zwariuję, a potem umrę na brak czasu......

Szybko wrzucam ostatni album, jaki robiłam na zakończenie roku szkolnego dla Pani wychowawczyni klasy III. W tym roku - dzieciaki żegnały się z panią - namalowały jej portrety, podpisały i przykleiły swoje zdjęcia.
Ja oprawiłam to w całość i wpięłam ich życzenia i podziękowania.


Format albumu: A4














Papiery: Galeria Papieru
Kwiaty: Prima marketing
Tekturki i okładki: Project Prezent
Digi stempel: Nivinka

I jeszcze na koniec wiadomość jaką otrzymałam od klientki:
"Madziu, pani nasza albumem zachwycona, bo jeszcze nigdy nikt nie dał jej takiego prezentu. rodzicom też bardzo się podobał album, ale zachwyt pani, a później jej rodziny był dla mnie bezcenny. Jeszcze wczoraj dzwoniła do mnie rano, żeby jeszcze raz przekazać podziękowania /wie,że za takimi ładnymi bajerami stoję ja/ i zachwyty. Szkoda,że tego nie słyszałaś, poczułabyś się naprawdę doceniona  ... "

:)))))))

Uciekam dokończyć ostatnie zamówienia i czas się pakować..... :)
Madzik
P.S. Wczoraj znów był problem z kranem - tym razem od wanny....... a wydawać by się mogło, że hydraulikę powinnam mieć w genach ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej pracy, jest warta tych pięknych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że masz taki pozytywny odzew na swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że opracowałaś się z albumami:) Co jeden to ładniejszy:)

    A kranem się nie przejmuj... my męczyliśmy się 3 tygodnie i w rezultacie zastosowaliśmy pewne rozwiązania siłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I nic dziwnego, że Pani zachwycona, bo albumik naprawdę cudny! :)

    OdpowiedzUsuń