poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Uśmiech proszę - czyli pudełko i folder na zdjęcia

Dziś szybko wpadam, wklejam fotki i wracam do pracowni, bo czas mnie goni a zamówienia się same nie zrealizują :D

Kolejny zestaw fotograficzny zamówiony przez Sylwia Plis Fotografia
Tym razem dość uniwersalny...







Zdjęcia wykonała dla mnie p. Sylwia. Dziękuję.
Papierki to cudne weekendowe papierki od UHK
Digi stempelek - od Jolagg

Jak widzicie - skończyłam szlochać po moim skradzionym aparacie i kupiłam sobie nowy - ten sam wykrojnik :)

Zmykam do pracy..... (przy czym milion razy muszę odpowiadać na wezwanie "mamoooooo")
Miłego dnia :)
Madzik

2 komentarze:

  1. No i uśmiechnęłam się od ucha do ucha! Dzięki za tę chwilkę:) Bardzo radosny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby złodziejowi ręka uschła ;)
    Super komplet!

    OdpowiedzUsuń