sobota, 25 grudnia 2010

Świątecznie !!!


Te wszystkie karteczki wypełniłam życzeniami, zaadresowałam i wysłałam. Wcześniej poszły też zagraniczne.
A czasu nie miałam, żeby tu zajrzeć, pokazać Wam moje tworki, bo robiłam między innymi to:


Prezentuję więc ostatnie. W czasie Świąt, bo mam chwilkę, gdy czekam na swoją kolej do łazienki ;o))


Tą miałam wysłać na konkurs w Kreatywnym Zakątku, ale nie miałam czasu siąść do komputera w ostatnim przedświątecznym tygodniu ;o))


Tu: prawie jak bliźniaczki ;o))



Ta, z ręcznymi przeszyciami: krzyżykami.




Kropkowane, bo papierów typowo świątecznych mi zabrakło.





I ostatnie: reniferowo -łosiowe ;o))




Mogę też już pokazać moją pierwszą choineczkę, bo dotarła do właścicielki ;o)



A na koniec pochwalę się, że przed chwilą dowiedziałam się, że wygrałam candy tu.
Wprawdzie - nie główną nagrodę, ale i tak moja radość jest niesamowita, bo to moje pierwsze wygrane candy ;o)))
Yuuuupiiiii
I znów mam swoją Magię Świąt ;o))

P.S. Między kartkami Bożonarodzeniowymi tworzyłam też coś innego. Pokażę wkrótce ;o)

1 komentarz: