wtorek, 6 grudnia 2011

Wyzwanie # 46 Szuflady

W poniedziałek w Szufladzie ruszyło wyzwanie#46.
Alegria podrzuca nam ogólnie brzmiący temat: Świątecznie i dokłada do tego kolory:
niebieski, złoty, ecru, bordowy.


Ja wykonałam kalendarz z reniferem - świetny pomysł na gwiazdkowy prezent dla kogoś bliskiego.

Papiery z kolekcji Radiant CraftySecrets - stąd (scrap.com.pl)

Tekturowe kółeczko ze Scrapińca.

Ćwiek z reniferem kupiłam w moim miejskim sklepiku :D

A ręczne przeszycia wykonałam kordonkiem ;o))


Zapraszam Was do wspólnej zabawy z Szufladą.

Ja dodatkowo mój kalendarz zgłaszam na wyzwanie #17 Digi Scrap "Haftujemy i szyjemy".

***

Na koniec przesyłamy pozdrowienia od Świętego ;o))



Z ostatniej chwili:
Właśnie zobaczyłam, że mój Grudniownik, a w zasadzie jego okładka, której "nie ma" - został wyróżniony TU. Chyba jednak zostawię taką pustą i zwiąże go sznurkiem jak na tej wyróżnionej fotce -skoro się spodobał ;o))
Jestem happy :D

Dziś zabrałam się za wypełnianie 6 pierwszych kart :D

3 komentarze:

  1. chyba się skuszę na Wasze wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby taki prosty, a jaki przy tym urokliwy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz. Bardzo optymistyczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń