sobota, 17 grudnia 2011

Zielony komplecik

Kalendarzyk kobiecy - typowo torebkowy, lub leżący na biurku. W obu przypadkach się sprawdzi ;o)

Piękna ramka pokryta Glossy Accent -pochodzi ze Scrapińca.

Papiery to jesienna kolekcja BoBunny, a wycięty wzór kwiatów pochodzi z Speciality Papers K&Company (kupiłam w scrap.com.pl)

Do tego ręczne przeszycia kordonkiem.


Ozdobiony tył.



A do kompletu notes z magnesem na lodówkę. Z tych samych papierów, tej samej ramki. Plus obrazek z papieru Graphic45 Domestic Goddess. (też scrap.com.pl)







I razem - jako komplet ;o)

Idealnie nadaje się na prezent, więc zgłaszam go na wyzwanie nr 3 w scrapek.pl

****
Wczoraj samotnie z dziećmi lukrowałam pierniczki. Nie ma ofiar w ludziach na szczęście.
Dziś w takim samym składzie sprzątaliśmy i ustawiliśmy już choinkę, która czeka na udekorowanie.
Dzieci śpią, ja zaraz padnę. Męża zostawili po godzinach ;o////
Wszystkie moje plany i listy zadań do zrobienia wzięły w łeb ;o///

Ostatni tydzień przygotowań przed nami. Przesyłam Wam pozytywne wibracje na ten czas ;o)

16 komentarzy:

  1. z tymi nadgodzinami to jest tak,że MUSI I KONIEC?! do kitu..

    OdpowiedzUsuń
  2. komplet oczywiście śliczny (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) trochę w stylu lat 20-tych :D
    I jakoś ten czerwony woreczek obok wydaje się znajomy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu - niestety musi ;o(( Na szczęście często się to nie zdarza. Szkoda tylko, że akurat wypadło to w dwa weekendy przed świętami.

    Mleczkowa: Woreczek czerwony uwielbiam, a zwłaszcza jego zapach. Niestety udzielam codziennie kilkanaście pytań dotyczących woreczka ;o) "Co to? a po co? A do czego? A co jest w środku?" itd, itp ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet poczyniłaś :)
    łączę się w bólu tych bez mężowych w okresie przedświątecznym.. mojego tez jak na lekarstwo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten komplecik, fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplet :)
    Ja też mam tyły w przygotowaniach świątecznych, od tygodnia jestem chora.
    Oby następny tydzień był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny komplecik zapewne ten kto go otrzymał na urodziny jest bardzo zadowolony i już z niego korzysta ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny komplet, super się prezentuje
    a co do przygotowań to powodzenia i dużo siły to pewnie potrzebne każdemu z nas przed świętami
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polly-czyżbyś Ty była szczęśliwą właścicielką, że się tak cieszysz?;D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekny komplecik:)))

    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny komplecik :) a nazwa "typowo-torebkowy" mnie powaliła! faktycznie trafiona w 10! dzieki za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik :) uwielbiam kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń