sobota, 18 lutego 2012

AS#9 Wiosną na rowery!!!

Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z wiosennym scrapem. Strasznie chce mi się już wiosny. Moje dzieci chociaż uwielbiają śnieg, zabawy na sankach i lepienie bałwanów (co akurat w tym momencie starsza czyni) - tęsknie wspominają piaskownicę, zjeżdżalnie, rowerki, huśtawki.....

Kacperek - mój siostrzeniec - pokochał rowerki i inne pojazdy od pierwszego wejrzenia:


I o tym jest mój dzisiejszy Lo (lift tej pracy Mumy). Tym razem wybierała Jagoda.


A oto i moja interpretacja tematu:


Wykorzystałam tu tekturki z CraftFun: baloniki i napis Kocham.

Balony - potuszowałam na zielono i pomaziałam niebieskim brokatem. Słowo Kocham - pomalowałam niebieskim długopisem żelowym i delikatnie pociągnęłam bezbarwnym brokatem.

Jak widać - brokat sprzyja też chłopcom :P

Łatwo też zauważyć, że tworząc ten lift - byłam już swobodniejsza. Nie trzymałam się tak bardzo oryginału i ponoć zaczęłam widzieć przez.... ;P
Czyżby nauka nie szła w las?
Zapraszam Was do obejrzenia prac pozostałych dziewczyn z AS, które wkrótce pojawią się TU. (Dopiero rozkręcamy to miejsce)

Mam nadzieję, że moja praca chociaż troszkę zainspirowała Was do tworzenia własnych wiosennych projektów.
A kto jeszcze nie wie, niech się dowie, że wszystkie prace w tematyce wiosennej możecie zgłaszać na nasze wyzwanie#1, w którym nagrodą jest miejsce w DT CraftFun.

Fantastyczna nagroda, prawda? Jest o co walczyć, dlatego zachęcam z całego serca! Można zgłaszać dowolną ilość prac. Szczegóły po kliknięciu w banerek!

Nie zapomnijcie o zamieszczeniu powyższego banerka na swoim blogu.

Pozdrawiam Was ciepło!
Niech już stopnieją te hałdy śniegu, mróz odpuści i ptaszki zaczną ćwierkać!!!!
BYLE DO WIOSNY !!!

1 komentarz:

  1. Madziu, widać, że się rozkręcasz a kolejne scrapy wychodzą coraz cudowniejsze. Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń