czwartek, 23 lutego 2012

Candy rocznicowe!!

Kochani moi!
Pierwszy swój post na tym blogu napisałam 5 lutego 2010 r. Dwa lata zleciały strasznie szybko. To właśnie luty jest tym blogowo - urodzinowym miesiącem dla mnie. Więc by tradycji stało się zadość zapraszam Was na słodkości.


Nie będę paplać jak się rozwinęłam od tamtego czasu i ile po drodze osiągnęłam - bo kto mnie zna - ten wie, a nowe osoby to nigdy nie interesuje ;o)))
Jestem tylko w szoku - jak zmienił się mój warsztat od tamtego czasu, kiedy to używałam tektury falistej kolorowej, scrapków kupionych na allegro i wstążek.
Dlatego - cieszcie się ze mną urodzinami, częstujcie słodkościami, a kto ma ochotę - zapisuje się w komentarzach by otrzymać ode mnie drobny upominek.

Zwycięzca candy będzie sobie mógł wybrać sam swoją nagrodę, którą wykonam specjalnie dla niego. Może to być:
  • kartka dowolnego formatu, w dowolnej formie i na dowolną okazję (2 szt),
  • zakładka do książki (2 sztuki), (dawno nie robiłam, ale chętnie wykonam dla Was)
  • exploding box na dowolna okazję,
  • przepiśnik, czyli notes/zeszyt na przepisy,
  • notes dowolnego przeznaczenia,
  • lista zakupów - jako magnes na lodówkę, lub zawieszka
  • Layout/scrap z własnym zdjęciem (format 30,5x30,5 cm - lub inny dowolny),
Będą też 3 nagrody pocieszenia. A będą nimi 3 karteczki:

















Klikając w obrazek - przeniesiecie się do posta z kartkami - jeśli by ktoś chciał dokładniej je sobie obejrzeć.


A teraz reguły rozdawnictwa:
  • komentarz pod TYM postem. Będzie mi miło, jeśli napiszecie, które moje prace najbardziej przypadły Wam do gustu, które lubicie, które według Was wyszły mi najlepiej,
  • info z banerkiem na Waszym blogu w poście i gdzieś w stałym miejscu (na pasku bocznym, czy w zakładce - jak tam wolicie), z odnośnikiem do TEGO posta.
  • osoby bezblogowe - również mogą brać udział w zabawie, ale w komentarzu muszą podać swój adres e-mail oraz link do miejsca, gdzie zamieściły mój banerek (Facebook, Forum), lub przyprowadzić powinny drugą osobę, która to zaznaczy, że przyszła do mnie z zaproszenia tej właśnie osoby,
  • zapisy trwają do 31 marca.
  • losowanie postaram się przeprowadzić 1 kwietnia ;o))
  • wysyłka nagrody - tylko na terenie Polski.

Zapraszam Was wszystkich serdecznie.

47 komentarzy:

  1. jak ja nie lubię,jak ktoś chce info o candy w notce:P
    z przyjemnością staję na czele peletonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowy Polak z Ciebie. Za darmo dają, ale i tak jest okazja, żeby ponarzekać :P

      Usuń
  2. Wiadomo ze nie odpuszcze sobie.Ustawiam się w kolejce.
    Ponadto gdybys miała jakieś ornamenty o których wspominałaś chetnie odkupię ze 2 ,3szt.Ornamenty lub narozniki.Nie mam czasu juz na zamawianie.Bardzo podoba mi sie ten wzór viena i narozniki.
    Podejdz prosze do W. -tam czeka na Ciebie koperta.
    spokojnych snów-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Info tutaj: http://roma-dobrenaspleen.blogspot.com/2012/02/zajrzyj-tu.html
    Dalszego blogowania pełnego pasji i zadowolenia życzę. Przedłużam ogonek i z przyjemnością poobserwuję:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem chetna na Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji drugich urodzinek bloga :)
    bardzo podobają mi się Twoje prace, w szczególności zielony kalendarz, karteczka terapia kolorem, album - pamiętnik dla Martynki :)
    info o Twoim candy tutaj: http://amarantart.blogspot.com/2012/02/candy-u-madzik.html
    i oczywiście na pasku bocznym :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratuluję no i oczywiście mam zamiar dołączyć do Twojego Candy. Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też, ja też :) Jesteś moim guru ;) więc miło będzie mieć coś Twojego!
    Gratuluję jubileuszu i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no u Ciebie nie zapisać się na Candy to by była czysta głupota zatem ustawiam się w kolejce chętnych choćby i na nagrodę pocieszenia bo też mi się podoba. Hmmm co do tego które prace mnie się najbardziej podobają to trudno wybrać bo jak od dawna wiesz pochłaniam wszystko co wytwarzasz i niestety wysyłam innym ze łzami w oczach, że muszę oddać buuuuu ale muszę przyznać, że najbardziej chyba jak do tej pory oczarował mnie mój przepiśnik i wszystkim go pokazuję żeby pękali z zazdrości a oni pękają .... ale magnesik i kalendarzyk też są super no i moja ubiegłoroczna urodzinowa kartka której never ! nie wyrzucę !!!!
    Mogę się też wypowiedzieć w kwestii rozwoju Twojego warsztatu, że już pierwsze Twoje kartki były śliczne i tak czysto i dokładnie robione,że próżno było na nich szukać śladów kleju bądź niedoróby ... natomiast teraz !!! ręcznie robionych kartek nie kupi się nawet w najlepszym sklepie a przynajmniej ja u siebie nie widziałam nigdzie żeby ktoś robił taki ślubne czy świąteczne jak Ty. Nie rozumiem czemu dotąd nie dogadałaś się z jakimś papierniczym sklepem bo uważam, że powinnaś to na większą skalę propagować ;DDDD

    Ufff no to się rozpisałam ale jako stała klientka wciąż pod urokiem Twoich prac mam prawo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście miałam na myśli, że kupi się takie w sklepach ręcznie robione ale nie dorównują Twoim nawet do tylnej strony ze stempelkiem a co dopiero do frontowej która zawsze dech zapiera ... chyba jeszcze tylko takiej kostki - kartki u Ciebie nie zamawiałam ale to się zmieni ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się tez grzecznie ustawiam w kolejce :)
    a które prace najbardziej się podobają?? przeciez to niemozliwe zeby wybrac :) wszystkie są cudowne. "dzieciowe' bardzo mnie zauroczyły :) niektóre takie cukiereczkowe, takie słodkie :) ze "och" i "ach" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam.
    Jestem zachwycona zaproszeniami ślubnymi, ale kartka urodzinowa z turkusem bije wszystko na głowę:)rewelacja:)
    Przyznaję trafiłam tu przypadkiem i zostaję!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja ustawiam się w tej kolejce, bo prace masz cudne, a mnie się marzy przepiśnik.
    Bardzo podoba mi się Twoja kartka "ślub wiosną" - jest taka delikatna i bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja chętnie wezmę udział. przepiśnik by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiej pokusie się nie oprę,a wybrać,co mi się najbardziej podoba,to jest niemożliwe,przepiśniki i notesy są cudne,a ten z kotem-rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. nie rozdajesz stempelków, muszę się zastanowić ;)

    eeee... no dobra zgłaszam się :P

    OdpowiedzUsuń
  16. To się zapisuję...i kocham twoją liste zakupów:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Jestem fanką, chyba wszystkiego co wyjdzie spod Twoich rąk:]Mam ochotę na przepiśnik, ale kartką nie wzgardzę, szczególnie pieprzną:]
    http://mojascinkomania.blogspot.com/2012/02/candy-u-madzik.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja tez się wpiszę i w wolnej chwili info dam na pasek boczny
    nie znamy sie od tak dawna-ale czuję w Tobie pokrewną duszę ,jakby to powiedziała Ania z Zielonego Wzgórza.
    Widzę natomiast,że rozwijasz sie milowymi krokami i zyczę dalszych sukcesów na scrapkowej części zycia,buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też chętnie przedłużam ogonek :)
    co tu dużo pisać wszystkie Twoje prace są po prostu cudowne :) !!
    Jestem Twoją fanką :)
    pozdrawiam buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oliwkowescrapowanie.blogspot.com banerek i post :)

      Usuń
  20. Madziku! to i ja się zapisuję. Liczę na szczęście w losowaniu, bo BARDZO pilnie POTRZEBUJĘ kartkę na ślub koleżanki na koniec kwietnia :D
    idę umieścić info u siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem co mi się podoba najbardziej bo to za trudny wybór
    ale cukierki są przesłodkie więc się ustawiam w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie ,ze sie zapisuje)))))))link z adresem Twojego bloga umieszczam na FC.
    madziadk@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja i ja! :0) Twoje prace sa przecudnej urody i cięzko mi się zdecydować, która najfajniejsza :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje prace zachwycają, zapierają dech... i aż chce się je mieć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że mamy to TDZ, bo przegapiłabym Twoje candy.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/2012/03/132.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję sie:) banerek z linkiem w pasku bocznym: http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Megi!!!Ja tez sie zapisuje bo bardzo chcialabym wziasc udzial w Twoim candy. Przede wszystkim gratuluje tak wspanialego artystycznego talentu. Rozwijasz sie na kazdej plaszczyznie tworczego rekodziela i podziwiam wszystkie Twe prace.
    Ciezko wskazac jedna ulubiona bowiem jest ich tyle, a wszystkie niesamowite. Co jedna to piekniejsza. I naprawde nie sposob wskazac tej jedynej najulubienszej/ najpiekniejszej pracy.
    Bardzo ale to bardzo podoba mi sie Twoj dzial 'dla dzieci' a w nim takie cudne rzeczy jak - Lenkowy pamietnik z czasow przedszkola (25 wrzesnia 2011), pamietnik dla Martynki z dn. 10 lutego 2012, a takze niesamowicie urocze Twe prace w 3D- Skarpetkowce i Pimpek. To jest prawdziwe mistrzostwo swiata.
    Jeszcze raz napisze za zazdroszcze Ci Twych manualnych talentow do rekodziel wszelakiego rodzaju.
    Nie licze na wygrana ale i tak warto pozostawic tutaj komentarz.
    Gratuluje ogromnie pieknej strony.
    Rozwijaj sie artystycznie.
    Pozdrawiam ogromnie.
    A w skrzynce czeka na Ciebie moj email.
    papapapa

    MsTili@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ps. Ja jestem z tych bezblogowych. Ale o Twej tworczosci w sieci rozglaszam na prawo i lewo.
    Pozdrawiam. Tili

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno oceniać nie znając sie na tym co tworzysz.
    Ja mogę tylko napisać,że podobają mi sie twoje twory, zazdroszczę odwagi w łączeniu różnych materiałów.
    Byłoby ogromną przyjemnością posiadać coś stworzonego przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje prace są obłędne :)
    byłoby cudownie mieć od Ciebie przepiśnik.. może się poszczęści :)

    info jest :)
    mam nadzieje, że się uda :)

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O, jak bym chciała jakiś piękny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiekne rzeczy robisz, mi sie najbardziej podobaja notesy, a naj naj ten notes na lodowke vintage:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzutem na taśmę zapisuję się i ja.
    Ulubionej pracy nie będę opisywała bo dopiero poznaje Twojego bloga. Na Twoje prace napotykałam czasem na blogach wyznaniowych wiec odrobinę je kojarzę... Podobają mi się Twoje kartki ba są proste ale urocze. Lubię również oglądać Twoje scrapy w Akademii Scrapowania. Ostatni lift, który pokazywałaś na blogu jest absolutnie fantastyczny.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że uda mi sie zdobyć choć nagrodę pocieszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się w ostatniej chwili. Nie będę rozpisywać się co mi przypadło do gustu z Twoich prac, bo za dużo tego, ale szczególnym sentymentem darzę zaproszenia komunijne które robiłaś dla Krystiana:)
    I tak nic nie wygram, bo razej nie mam szczęścia w takich zabawach, ale fajnie będzie się pułudzić choć jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  36. każda z prac jest inna i coś mi się z niej podoba, więc trudno się zdecydować. Dużo twórczych działań życzę na kolejny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Co prawda prawie że w ostatniej chwili, ale bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania :)
    odpowiedź na pierwsze wymaganie jest niestety niemożliwe, bo wszystkie Twoje prace są cudowne :))
    informacja o candy http://jdarkhandmade.blogspot.com/2012/03/u-madzik.html

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja trafiłam tu do Ciebie prace piękne ja jestem pod wrażeniem LO bo sama boje się zrobic nie umiałabym chyba wykorzystać tak duzego miejsca :)twoje LO mają jakąś zawsze historię te zdjęcia super tyle udalo mi się zobaczyć bo nie sposób skomentować każdą pracę :)za dużo mam do nadrobienia:)
    dobra już nie gadam bo za chwilę 1 kwietnia i minie mnie szansa :) pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę

    OdpowiedzUsuń
  39. zapomniałam adres bloga http://ahibald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń