wtorek, 21 lutego 2012

Romantycznie

Dziś wyjątkowo znów inspiruję Was w CraftFun. Zrobiłam kartkę ślubną. Poznajecie ten cudny papier z dzierganą serwetką? Piękny!



Użyłam tu cudnej ramki Romance.


Pomalowałam ją dwoma kolorami kredek akwarelowych, a potem naniosłam crackle accent.


Ta ramka jest taka delikatna, piękna, że trudno było mi dołożyć inne ozdoby do kartki. Wszystko było zbyt przytłaczające. Poza tym... ten papier. Dlatego - ograniczyłam się do trzech kwiatów hortensji.


Rypnęłam się z datą, ale wszystko da się poprawić. Jednak fotek nowych nie chce mi się już robić.

Pozdrawiam Was serdecznie i pamiętajcie, że czekamy na Wasze zgłoszenia w wyzwaniu #1.

5 komentarzy:

  1. Madziku, jest piękna!
    Piękny papier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skad ty masz takich 'fajnych' młodych -którym zależy na szczególe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzik papier jest cudny, bo miałam wrażenie w pierwszej chwili że to jest prawdziwa serwetka... ale wykonanie i sam pomysł jest cudne!
    Pozdrowienia MontanA

    OdpowiedzUsuń