wtorek, 1 maja 2012

APEL - 100% hand made dla Kamego

Kochani moi,
Dziś piszę w trochę innej tonacji, nie wesoło, ale mega poważnie.

Dorota - Ladybug - twórczyni Uscrapowanych - zamieściła na FB taką oto wiadomość:

APEL
drogie Uscrapowane,
dziś dowiedziałam się, że bardzo dobry przyjaciel mojego 'męża', a mój kolega Kame, ma złośliwego raka mózgu IV stopnia. Po operacji, którą przeszedł czeka go długie leczenie chemią i rehabilitacja. Chyba nie muszę pisać, że nie na nfz.
26 maja odbędzie się we Wrocławiu wielki koncert charytatywny, na którym zagrają zespoły z którymi Kame współpracuje - KNOW, President Of Noise, HeadUp, IdiotHead i inne. Całość dochodu z koncertu zostaje przekazana dla Kamego.
Apeluję do Waszych gorących serduch i zdolnych rąk abyście przekazały choć jeden swój hand made - kartka, decou, biżuteria - wszystko co robicie - na rzecz mojego kolegi. 26 maja pod sceną będzie stoisko 100 % HAND MADE DLA KAMEGO na którym ja będę sprzedawać wszystko to, co uda mi się zebrać i zrobić, a całość dochodu przekażę Michałowi!!! BŁAGAM WAS nie bądźcie obojętne!
napiszcie mi maila, podam Wam adres do wysyłki.

Jutro przedstawię Wam oficjalny list od siostry Kamego oraz przedstawię wszelkie bliższe informacje.
Udostępnijcie to swoim znajomym rękodzielnikom jak również wszystkim tym, którzy mają dobre serducha!!!
Wasza Ladybug - inna niż codzień Sad


Link
100% HAND MADE DLA KAMEGO
podczas charytatywnego koncertu APROGRESJA
http://www.facebook.com/events/144933465636808/
odbędzie się kiermasz rękodzieła, z którego dochód zostanie w całości przekazany na pomoc Michałowi. Apeluję do wszystkich scraperek, decoupage-ystek, hafciarek, szwaczek, tworzących biżuterię, czy jakiekolwiek inne rękodzieło
o przekazanie na sprzedaż swojej pracy.


Macie zdolne ręce - miejcie wielkie serce!!

udostępniajcie znajomym rękodzielnikom!! Ogłoście to na swoich blogach!!
czerwinska.dorota@o2.pl - tu piszemy prosząc o adres do wysyłki gotowych prac

APROGRESJA

26 maja o 18:00 w Klub Firlej

Pomóżmy!!!
Potraktujcie to jako mega wyzwanie!!!!

1 komentarz: