środa, 22 sierpnia 2012

Zainspirowana cegłami

Niedawno dostałam nietypowe zamówienie. Bliska mi znajoma skosztowała u mnie smaku Layout'ów. Zrobiłam dla niej 3. Spodobała jej się ta forma i poprosiła o Lo dla swojej kuzynki. Tego się trochę obawiałam, bo nie znam ludzi, nie wiem jaki mają gust, jakie maja estetyczne upodobania itd. Zgodziłam się jednak zaryzykować. Dostałam zdjęcie i kolorystyczne wytyczne, oraz taki mniej więcej zarys danej kuzynki: co lubi, jaka jest.
Kiedy zobaczyłam fotkę od razu wiedziałam, jak ten scrap będzie wyglądał. Ściana z cegieł zainspirowała mnie najbardziej.
Jak się później okazało - trafiłam idealnie w gust tej dziewczyny, a co najlepsze w kolorystykę ich mieszkania :D








Wykorzystałam ILS'y, Sodalicious, BoBunny.
Złote literki i koronkowe stemple z Decokreacje.pl
Taśma Dekoracyjna od Ladybug :)

A widzicie ciapania szarym glimmer mistem i czarnym płynnym tuszem? W ogóle trochę tu pomediowałam :P
- brudzenie tuszami brzegów papieru
- stemplowanie
- chlapania glimmer mistem i płynnym tuszem
- klejenie mikrokulek... - to te niebieskie! (od Aśko)
Szaleństwo normalnie :)

Scrapa zgłaszam przy okazji na wyzwanie # 11 scrapek.pl Praca ze zdjęciem.

Pozdrawiam Was serdecznie i do napisania jutro :)

9 komentarzy:

  1. superancki pomysł z tymi cegłami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczny rodzinny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetne! te cegły i kolory rzeczywiście super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietny :) aż chce się na niego patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny skrap Madziu.Dzięki za zgłoszenie go do naszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna praca!
    szkoda ze buzie rozmyte,jakos to uroku oddaje calosci...ale wiem,ze czasem tak własnie trzeba...

    OdpowiedzUsuń