poniedziałek, 19 listopada 2012

Z okazji Chrztu św.

Kto z Was miał chrzest w zimie?
Mój córcia była pierwszy raz w kościele - właśnie zimą - 30 grudnia przyjęła swój pierwszy sakrament.
Na dzisiaj mam karteczkę z okazji chrztu św. - tak jako przerywnik w przygotowaniach do świąt.

Oczywiście kartka sztalugowa, a na dodatek w pudełeczku.










Buciki oczywiście z Craftfun. Są idealne do tej roli!!!
Tak się rozpędziłam w tym kartkowaniu na różowo, że od razu popełniłam dwie dodatkowe karteczki z tej samej okazji, ale.... pokażę następnym razem.
Muszę Wam dozować emocje :D

A wracając do świątecznych przygotowań..... ja nie wiem czy się wyrobię na ten kiermasz..... aaaaaa
Szaleję, śpieszę się, ale tak całkiem spieszyć się nie da - bo wyjdzie niedbale, więc się staram, a jak się staram to idzie zdecydowanie wolniej. Trzymajcie kciuki, żebym chociaż 2/3 pomysłów zrealizowała przed kiermaszem :D

Pozdrawiam Was ciepło!

4 komentarze:

  1. czy to TE buty? :D:D
    ja miałam chrzest 5 listopada, ale to jesien jeszcze,a nie zima :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TE co miały być. Ale te od Ciebie tez wykorzystałam. Pokażę wkrótce. :)

      Usuń
  2. a ja w lutym ale dokładnie daty nie pamiętam musiałabym wygrzebać gdzieś u mamy ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak, jak Asko, miałam chrzest na początku listopada:)
    Kartka i pudełko super! Nie wpadlabym na to, zeby tych bucikow użyć na kartkę z okazji chrztu. Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń