czwartek, 20 grudnia 2012

Kalendarz + kartka

Na dziś, w ramach inspiracji dla Decokreacji - przygotowałam komplecik: kalendarz z notesem i karteczka.


Okładki kalendarza okleiłam w nieco inny niż zazwyczaj sposób. Kilka podpowiedzi znajdziecie na blogu Decokreacji.


Wieczorem - może uda mi się zamieścić tutaj krótki filmowy kursik.




Kalendarz zawiera 12 kart kalendarzowych - na każdy miesiąc nowego roku + 100 kartek notesu.


 Całość zbindowana ręcznie.






Do wykonania tego albumu wykorzystałam tylko dwa arkusze papieru 30x15 cm.
W roli głównej: Fioletowe fiołki - Galerii Papieru.
Po kilka słów więcej na temat wykonania tego zestawu - zapraszam na blog Decokreacji.

Pozdrawiam Was serdecznie.

3 komentarze:

  1. super pomysł z oklejeniem taśma papierowa...może wtedy się te brzegi nie będą targać, bo z tym mam zawsze problem, że na narożnikach się to zużywa szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny komplet:) podziwiam Cie za to bindowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet! Fajny ten papier w romby :)

    OdpowiedzUsuń