poniedziałek, 28 stycznia 2013

WAŻKIE Tematy

Witajcie.
Dziś zapraszam na pierwszą inspirację pod banderą Styczniowych Nowości CRAFTfun.
Zauroczyła mnie ważka - dosyć dużych rozmiarów i strasznie chciałam zrobić z niej jakiś fajny pożytek, a nie tylko przykleić na kartkę. Chciałam, by była ozdobą czegoś, na co często będę patrzeć, dotykać. Ja, lub ktoś inny :)
I tak powstał notes na WAŻKIE TEMATY.


Format notesu 15x15 cm.
Na okładki wykorzystałam tekturę CF, którą przycięłam do odpowiedniego rozmiaru.
Papier do scrapbookingu obszyłam na maszynie, poniszczyłam brzegi, potuszowałam, trochę ostemplowałam i nakleiłam na tekturę.


Ważkę najpierw pomalowałam farbą akrylową, następnie ostemplowałam ją koronkowym wzorem, a na koniec jeszcze pokryłam crackle.

 

Nie spotkałam (jeszcze) bazy notesowej w rozmiarze 15x15cm, więc wnętrze też musiałam wykonać sama.


Wzięłam plik kartek do ksero białych i żółtych dla kontrastu :)
Równiutko ułożyłam stosik na macie do cięcia. Mocno docisnęłam metalową linijką i za pomocą nożyka wycięłam z arkusza A4 - dwa kwadraty 15x15cm. Cięłam od razu przez cały plik.
Potem przyszedł czas na ręczne bindowanie.
Przyłożyłam sprężynę do okładki i zaznaczyłam odległości dziurek. Każdą osobno wycięłam zwykłym dziurkaczem. Potem od tych dziurek wyciętych na okładce odrysowywałam dziurki na białych i żółtych kartkach. Brałam po kilka i dziurka po dziurce wycinałam dziurkaczem.
Do notesu dołożyłam kilka kopert, kilka fajnych karteczek ze złotymi myślami. Również je podziurkowałam i powkładałam losowo do notesu.
Następnie wszystko nałożyłam na sprężynę i zacisnęłam w palcach :D
Ozdobiłam sobie jeszcze losowe strony stemplami, washi tape i wycinankami z papierów.
Teraz zobaczcie wnętrze :)






I jak Wam się podoba?
Macie ochotę zrobić taki samemu? Na prawdę - fajne doświadczenie, a potem.... żal zapisywać :)
Mam nadzieję jednak, że ten wypełni się różnymi zapiskami dnia codziennego tak, by kiedyś był fajnym, ciekawym wspomnieniem i powodem do wzruszeń :)

Teraz, kto jeszcze nie był, niech leci zapisać się na candy, może wygracie dla siebie taką ważkę.
A jeśli nie -to zapraszam do sklepu :D

Pozdrawiam Was serdecznie

12 komentarzy:

  1. super notes! a ten stempelek wspomnienie tego dnia...gdzie kupiłaś bo jest boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Lubię notesy a ten jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam .Fajnisty kursik-zrób to sam. Jeśli się da samemu, to kto wie, może i ja spróbuję. Notes super. Super pomysł, dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Naprawdę :) Lubię notować różne rzeczy , ale takiego szkoda by mi było zapisać :P Jest zdecydowanie za ładny xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się napracowałaś!! Efekt - zachwycający!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ja bym na pewno coś krzywo wycięła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzooooooooooo mnie się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamciu... jakie cudowne... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykonane dzieło. Chętnie bym takie wykorzystał u siebie w biurze :) Jak na razie stoi tam tablica obrotowa https://somax.eu/66-tablice-obrotowo-jezdne dzięki której moje pomysły zawsze są na niej zapisane. Praca biurowa od razu staje się bardziej przyjemna.

    OdpowiedzUsuń