wtorek, 10 września 2013

Notes z paprocią....

Dziękuję za każdy komentarz dotyczący mojego liftu :) Jesteście kochani, a ja nabieram co raz większej wiary w siebie.

Pamiętacie jak pokazywałam Wam pamiętnik dla Wikusi? Wtedy napomknęłam, że mam tez drugi - taki bardziej dla kobiety.


Teraz zapraszam Was do CRAFTfun, gdzie inspiruję Was vintagowym, lekko jesiennym notesem.
Oto on:


Z każdej możliwej strony :))


Notesik robiony był z myślą o Beacie, która wygrała konkurs organizowany przeze mnie na Facebooku :)


Notesik ma troszkę detali: cudną łapkę, tiul, koronkę, piękna paproć z CRAFTfun :)





Taki fajny wyszedł co nie? Jakby z osobliwym klimatem :))
Lubię mieć wenę :)

Dobrej nocy!

4 komentarze:

  1. Ha, a z tego, co pamiętam, to i bez weny cuda wychodzą spod Twoich rączek ;)
    Ale notes piękny jest!!!
    Życzę więc jak najwięcej dni "z weną"
    :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paproć wygląda przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik jest przepiękny, wiem bo mam w nim zapisane ważne myśli moje i zasłyszane :)
    Bardzo dziękuję jeszcze raz :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń