czwartek, 17 października 2013

Album jako Podziękowanie Rodzicom w dniu ślubu

Witajcie.
Dziś moja kolej na inspirację dla Magicznej Kartki.
Przygotowałam pamiątkowy album ze zdjęciami Pary Młodej.
Zdjęcia od dzieciństwa do dziś... a w sobotę ślub.
Album jest prezentem dla taty Pana Młodego - jako forma podziękowania.
Zostałam poproszona o wykonanie dwóch takich albumów, jeden dla taty Pana Młodego, a drugi dla mamy Pani Młodej.





Dziś ten pierwszy - w odcieniach brązu i beżu.
Wykorzystałam mnóstwo różnych papierów Magicznej Kartki z wielu kolekcji, a także tekturki z kilku zestawów. Wyszczególnioną listę produktów znajdziecie na blogu MK.
Album ma 10 kart (baza z CRAFTfun) i utrzymany jest w jesiennej tonacji.
Zobaczcie zdjęcia - będzie dużo :)


Kwiatuszki kupione w Rzeszowie w Paperii :) a listki kolorowałam sama promarkerami.




















Kilka zbliżeń na szczegóły:

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że wytrwaliście do końca.
Madzik


3 komentarze: