niedziela, 5 stycznia 2014

Magnes ze zdjęciem

NOWOŚCI w Project Prezent :)
Dziś mam przyjemność przedstawić Wam mój nowy pomysł na prezent - jak wynika z tytułu posta - są to magnesy ze zdjęciem.
To niedrogi, ale oryginalny pomysł na:
- upominek dla kogoś bliskiego
- prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka itp.
- podziękowania dla gości weselnych, lub z okazji Chrztu św.
- pamiątkę z wycieczki do ważnego miejsca....
itd itd....

Na magnesie może pojawić się dowolny napis.
Wystarczy, że przyślesz mi swoje zdjęcie mailem, a ja zrobię resztę :))

Zobaczcie kilka próbnych magnesików, które wykonałam wczoraj.
Z czasem będą pojawiać się nowe kształty i różne opcje zdjęciowe.


Magnesy pokazane na zdjęciach mają około 9 cm średnicy.
Każdy magnesik może być zapakowany w elegancki folder, lub pudełeczko.











Wkrótce magnesiki pojawią się w moim sklepiku na Artillo, a już dziś można zamawiać je poprzez e-mail.

Zapraszam również do wpisywania się w komentarzach.

Ogłaszam CANDY


Każdy, kto:
- doda mój blog do obserwowanych
- zostawi komentarz pod tym postem (tak jak poprzednio wpiszcie też swój numer komcia w treści)
- i u siebie na blogu napisze o candy u mnie, wklejając również powyższy banerek z linkiem,
 weźmie udział w losowaniu nagrody...
 Spośród każdej 50-tki komentarzy - wylosuję 1 osobę, dla której przygotuję 3 magnesy z jej zdjęciem.

Na FB - ogłaszam drugi konkurs :)
Zapraszam!!!

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)) 
Tymczasem uciekam.
Ciepło Was pozdrawiam
Madzik

 :))

8 komentarzy:

  1. Pomysł jest super:) Naprawdę masz nie kończącą się wyobraźnię:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnesiki świetna sprawa. Ja jestem chętna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, idealnie :) nawet czegoś podobnego szukałam na Dzień Babci więc chętnie spróbuję szczęścia!
    Info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł - gratuluję :)
    no i stanę w kolejeczce jako nr 4 :)))
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja chętnie przygarnęłabym magnesiki, Madzia twoja kreatywność nie zna granic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kreatywność może jeszcze granicy nie widzi, ale jednak sa inne ograniczenia :(((
      Ale dziękuję Ci, że tu jesteś. Ciumek :*

      Usuń
  6. Pomysł z magnesikami super
    Dopisuje się do ogonka pod numerem "6"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dopiszę z numerem 7. Podobno to szczęśliwa liczba - mam nadzieję, że okaże się to prawdą :D

    OdpowiedzUsuń