wtorek, 25 marca 2014

40 rocznica ślubu - zaproszenia

Rubinowe Gody - niezły staż, prawda?
Nic, tylko podziwiać za wytrwałość, cierpliwość i.... zazdrościć takiej miłości :)

Przygotowałam zaproszenia na uroczystość rodzinną od Rubinowych Jubilatów dla ich gości.
Zaproszenia ze ślubnym zdjęciem sprzed 40 lat :D


Zaproszenia ozdobione obrączkami od Project Prezent :)








Do kompletu były też ciasteczka od Sweet Project i zawieszki z podziękowaniami dla gości - za przybycie :)


Niestety - mam tylko to jedno zdjęcie ciasteczek, na którym coś widać :D
Wybaczycie? :)

Miłego i słonecznego dnia dla wszystkich, zwłaszcza dla tych, u których spadł śnieg.....
Madzik

5 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie zaproszenia :) i ciasteczka jak zwykle śliczne!
    U mnie właśnie padał deszcz, śniegu na razie nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenie są prześliczne ;) Ciasteczka z zawieszkami też ;)
    jak mówisz, że u niektórych dziś spadł śnieg to chyba przestanę narzekać, że u mnie jest zimno.

    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia i słodkie podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaproszenia prezentują się wspaniale, przyciągają wzrok do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey jestem Tosia ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a teraz pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone www

    OdpowiedzUsuń