wtorek, 20 maja 2014

BIG BOX - Pudełko na ślubne koperty

Something new!

Na specjalne życzenie Pewnej Młodej Pary wykonałam pudełko, do którego Nowożeńcy będą zbierać kopertowe prezenty - na swoim ślubie.
Podobne pudełko - jakiś czas temu wykonała Dorotka-Ladybug, ale uzyskałam zgodę na wykorzystanie pomysłu :)

Zaprojektowałam sobie i wycięłam tekturowe dodatki i tak powstało nowe pudło!


To jest mój prototypowy projekt. Myślę, że troszkę go jeszcze dopracuję :)












Ciężko sfotografować taki duży przedmiot, więc wybaczcie te ujęcia :)

Miłego i słonecznego dnia Wam życzę.
Madzik

10 komentarzy:

  1. Masz świetne pomysły! Cudo:) Cieplutko i serdecznie pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Każda ścianka fajnie pomyślana! :)
    A jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko !!!
    Szkoda, że nie miałem takiego ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudelko jest świetne! Czy mogę podkrasc pomysł? Obiecuje wstawić coś od siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój pomysł - jak napisałam. Trzeba pytać Doroty-Ladybug :)

      Usuń
  5. Świetne pudełko! Madziu, trzeba było dla porównaniu przystawić kopertę lub jakiś przedmiot, bo na zdjęciach nie wygląda, że pudełko ma takie spore rozmiary :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł Dorotko. Jeszcze go nie wysłałam, to jutro dorobię fotkę :)

      Usuń