piątek, 16 maja 2014

Kartka z okazji I Komunii Św.

Sezon Komunijny jeszcze w pełni, więc u mnie jedna z ostatnich karteczek chyba. Tym razem dla dziewczynki i bez pudełeczka :)

... i z nowym wykrojnikiem :)






Wykonałam ja przy pomocy produktów:
Lemoncraft, Prima marketing, Project Prezent....

Na koniec jeszcze małe info:
Zapraszam Was do mojego nowego - kolejnego - miejsca w sieci.
Pinterest jest niesamowicie inspirujący, można z niego garściami czerpać - dlatego postanowiłam do niego dołączyć.
Zapraszam TU: http://www.pinterest.com/ProjectPrezent/
Jeszcze tam niewiele jest, ale dopiero w nocy się tego naumiałam i byłam w stanie tylko popróbować

A czy Wy posiadacie swoje profile na pintereście? Pochwalcie się. Chętnie dołączę do grona Waszych obserwatorów.
Będzie mi szalenie miło - jeśli Wy dołączycie do moich.

Na moim blogu - pojawiły się też przyciski PIN - na każdym zdjęciu. Przypinajcie więc na swoich tablicach moje zdjęcia - jeśli tylko wydadzą się Wam interesujące. 



Miłego i słonecznego dnia - bez deszczu........!!!!!!
Madzik

1 komentarz:

  1. Ładna ta karteczka... a wykrojnik bardzo ciekawie wygląda :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń