piątek, 20 marca 2015

Vouchery na sesję ciążową...

Zaproszenia na sesję zdjęciową - ciążową. Najpiękniejszy okres w życiu kobiety - warto uwiecznić na zdjęciach :)
Wykonane specjalnie dla Warszawskiego Studio Fotomorfoza.
Zdjęcie kobiety w gniazdku -wykonała p. fotograf z Fotomorfozy.





Strasznie je lubię :)
A Wy?

P.S. Oglądaliście dziś zaćmienie słońca? Ja oglądałam, podziwiałam. Wprawdzie u nas była widoczna "opcja" z najmniejszym przysłonięciem słońca, ale jednak.... zaskakujące widowisko. Pojechałam nawet do przedszkola i szkoły - żeby wyrwać moje dzieci, by one też mogły zobaczyć to zjawisko na żywo :)

Pozdrawiam Was ciepło,
Madzik

2 komentarze:

  1. Widzę Madziu, że masz ręce pełne roboty :) ale to chyba dobrze. Wszystkie ostatnie sesjowe zaproszenia są fajne, ciążowe ma ładne zdjęcie i fajnie je w te papiery wkomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń