wtorek, 17 listopada 2015

Mini notesiki....

... czyli wymianka scrapuszkowa.

Scrapuszko - to nazwa małych, kieszonkowych notesików, które powinno się nosić np w torebce. Mogą służyć np do robienia list zakupów :)

Na blogu firmowym Project Prezent ogłosiliśmy wymiankę takimi miniNotesami. Szczegóły tej zabawy przeczytacie TU. Zapraszam.

http://projectprezent.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-11-wymianka-scrapuszkowa.html

Ja również biorę udział w wymiance. Przygotowałam dwa malutkie notesy 8x11 cm. Jeden z nich właśnie pójdzie na wymianę :)
wykorzystałam okładki z beermaty A6, które przecięłam na pół,
oraz tekturki: Budki dla ptaków
stempel: Piękne chwile








Zapraszam do wspólnej zabawy z całym zespołem Project Prezent.
Madzik

3 komentarze:

  1. Fajna sprawa :) i fajniste notesiki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oba..., ale ten z budzą skradł moje serducho, cudny jest..., kocham te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń