poniedziałek, 8 lutego 2010

Zaproszenia ślubne - wiosenno-tulipanowe - na maj

Obiecane zaproszenia ślubne.



Wszystkie są w jednej tonacji. Zamówienie miałam na zaproszenia proste, raczej skromne, eleganckie, w kolorystyce żółto-białej z ewentualnym akcentem tulipana.

Zrobiłam właśnie te. Spośród nich - kuzynka miała sobie wybrać jedno.
A Wam które najbardziej się podobają?





Mam ochotę zrobić jeszcze kilka bardziej w swoim guście i kolorystyce, ale ciągle czasu brak, bo kolejka mi się zrobiła.
Dziś przygotowałam kartony pod album zimowy dla Lenki, oraz zrobiłam kilka gotowych pisanek na kartki Wielkanocne.

Pozdrawiam Was.

3 komentarze:

  1. amerykanistka9 lutego 2010 12:37

    najbardziej podobami sie pierwsze i ostatnie zaproszenie. ładny jest ten motyw z tulipanem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba 6 i 7 bardzo ładne:)Cuda tworzysz poprostu:)Ja zaraz lece zmówienie zrobic na wesele i Komunię św:)izydora

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się najbardziej podoba drugie, ot co.

    OdpowiedzUsuń