sobota, 27 lutego 2010

Żegnaj luty!

Śniegi topnieją. Odwilż na całego. Czyżby zima mnie posłuchała? ;o))
Sama zabrałam się już za karteczki Wielkanocne.
Dziś zaprezentuję kilka. Reszta następnym razem.

Wykorzystałam tutaj wiosenny zestaw papierów, oraz zestaw wielkanocnych 12-stu arkuszy, a także wstążeczki, kolorowy blok techniczny, koronkę, skrapki.
Każda karteczka ma wewnątrz nadrukowane życzenia.
W następnych pracach - zobaczycie też wykorzystany filc, korek, kwiatki, guziki, brokat i inne.
Wszystkie karteczki robię póki co na sprzedaż. Zobaczymy jak się rozejdą.
Dla rodzinki i przyjaciół - mam nadzieję zrobić nowe.
Jak się Wam podobają? Gdybyście mogli wyrazić swoje opinie w komentarzach pod tym postem - byłabym wdzięczna. Tylko bez wazeliny ;o)) Szczerze ma być.

Zamówiłam dziś zestaw papierów na magdowo.pl ;o)) - z przeznaczeniem na karteczki na dzień mamy, na które już mam zamówienie.

Pozdrawiam Was cieplutko, z nadzieją na piękne marcowe słoneczko!

2 komentarze:

  1. Radosne, świąteczne, takie jakie powinny być kartki Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your website must supply a clear message using a goal-oriented direction, setting
    you apart from your competitors. An eye catching attractive website is essential within the technologically advanced and highly competitive market of current age, for the prosperity of business.

    ll possess the practical guidance you may need on how to begin a concierge business''.


    My website www.kpcg.org

    OdpowiedzUsuń