niedziela, 14 marca 2010

Wielkanoc hurtem biorę ;o))

Postaram się Was więcej nie zadręczać karteczkami Wielkanocnymi ;o)
Te dzisiejsze - są już chyba ostatnie. Pozostało mi już tylko zakopertować, zaadresować i wysłać.









Wczoraj nie zrobiłam niestety tej urodzinowej. Ale dostałam zestawik kolorowych papierów ARTS & CRAFTS KIT - z Lidla. Różne różności w nim są, ale najbardziej te papiery w groszki mi się spodobały. A wszelakie inne przyjmę w każdej ilośći, zwłaszcza te troszkę grubsze niż zwykła kartka. Więc - jak najbardziej mi się spodobały. Dodatkowo zyskałam dwa niskie kartoniki - dzięki czemu zrobiłam sobie trochę porządku w tych moich papierach i szablonikach.
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. A zwłaszcza jednej osobie, która tak bardzo mnie ostatnio pochwaliła....
Dzięki, że tu zaglądacie.
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. ta z motylkiem i kurczakami mi sie bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLiczne karteczki zmajstrowałaś Madziku !
    Te kurczaczki sa rewelacyjne:)
    Pytałąś mnie z czego wycięłam jajka. Otóż gdzieś tak jakis czas temu znalazłąm na nie przepis na necie:). Na tekturkę nakłada się klej, na to cienką bibułę,trzeba ją trochę pomarszczyć, pomalowac farbami.Ja jeszcze polakierowałam i gotowe. POLECAM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam sie wszystko bardzo podoba codziennie tutaj zagladam i czekam na nowości:)izydora

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz z kartkami Wielkanocnymi :) Radosne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :))Tu adresik i link do sklepu z dziurkaczem :
    http://serwetnik.pl/default.asp?kat=39575&pro=387992
    Madziku jesteś z podkarpacia ? ja też :))Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń