piątek, 28 stycznia 2011

Różany komplecik

Notes dla wolnego ducha i kalendarz jako prezencik z okazji zabawy "Podaj dalej".
Tym razem - zestaw poszedł do Eternity ;o))


Skromnie ozdobione, by w torebce nic nie uległo zniszczeniu.


Notesik ozdobiony też w środku.
Pogoda była wtedy fatalna do robienia zdjęć. żeby uzyskać choć odrobinę światła - pstrykałam fotki na parapecie ;o))


Różyczki dostałam kiedyś od Aśko i strasznie było mi żal ich użyć, ale teraz gdy widzę jak pięknie się prezentują to.... nie ma co żałować.
Aśko - do hameryki jedź - bo ja chce takie różyczki jeszcze ;o))

A w ramach zabawy "Podaj dalej" - zostały mi do obdarowania 2 osoby, m.in. Aśko właśnie :P
A drugą osobą jest Joaśka.

Pozdrawiam Was ciepło. Trzymajcie za mnie kciuki ;o))))

6 komentarzy:

  1. Piękny komplet :)
    Te róże faktycznie bajeczne :)
    Zapraszam do mnie na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja daleeej nie mam pomysłu na te róże,a Tobie się superancko wpasowały :)
    ale nareszcie mam pomysł co zrobić w ramach "podaj dalej",tylko czekam aż się sesja skończy,żeby ruszyć z robotą ;)))
    a Ty mi możesz uszyć renifera ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. różyczki pięknie wykorzystane, faktycznie należałoby się domagać dostaw z Ameryki, bo idzie Ci z nimi doskonale:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :) A róże prezentują się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful jobs!

    Val
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń