wtorek, 29 marca 2011

Polowanie na 11 kwietnia

Jakież pyszne słodkości rozdaje Tusia w scrapki.pl
Zapraszam Was niby, ale jak zrezygnujecie to ja będę mieć większe szanse - hahahaha ;o))


CANDY, w którym można zdobyć nagrodę o łącznej wartości ponad 160 zł, w skład której wchodzą produkty 7gypsies:
- 2 komplety dużych, dwustronnych papierów (12x12 cali) z kolekcji Camden
- drewniany shadowbox z metalowym uchwytem
- tagi z kolekcji Camden
- zestaw rubonsów Victoriana
- baza albumowa 6x6 cali z czarnymi okładkami i kremowymi kartonowymi kartami w środku, spinana kółeczkami.

Jednym słowem WOW!!!

****
A na dokładkę mam małą zajaweczkę albumu, który dziś ukończyłam ;o))

2 komentarze:

  1. no no zastanawiam się czy być dla Ciebie konkurencją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. już sama zajawka mi się podoba :)))
    wbijaj do mnie zobaczyć mój pierwszy album :D

    OdpowiedzUsuń