środa, 4 maja 2011

a może nad morze?

Nad Bałtyk konkretnie...

Albumiki mini stworzyłam. Z okazji imienin podarowałam ;o)
Sporo fotek będzie, ale tak fajnie mi się go fotografowało....








- nie wiem czemu te poniższe fotki takie małe, ale klikając na nie - można powiększyć....


okładki albumu oprawiane według TEGO kursu.








Prawie wszystko to papiery Reflection ze scrap.com.pl

Na dokładkę karteczka imieninowa.... (Papiery z GP)

kwiatki oczywiście od Izy.




No to tyle na dziś, bo i tak macie już dość. Co nie? - jakby to powiedziała Lenka.

11 komentarzy:

  1. śliczny albumik, po wklejeniu zdjęć będzie super pamiątką :) Kartka równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik! I widzę, że ozdobiony moimi ulubionymi papierami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. album świetny! tak już bym chciała żeby były wakacje....i żebym już mogła nad morze pojechać.. narobiłaś mi takiej ochoty przez ten album...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj jest co fotografować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah,Kai sie chce morza,bo jedzie tam ze mna!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny ten albumik :)) a skąd wziełaś te fajne literki i napisy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne teksty w cudnej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko: Dziękuję.Mi też się chyba podoba - nieskromnie mówiąc ;o))

    Brises: To i moje ulubione papiery - póki co ;o)

    Kaja: Ten czas i tak wystarczająco szybko płynie, więc nie poganiaj. Przyjdzie czas i na wakacje :P

    carrantuohill: No właśnie- niby nie ma, bo to tylko 10 cm x 15 cm

    Aśko: Nie bądź taka pewna siebie :P

    Pompi: Dziękuję i witam na moim blogu.

    Kasiu: Te literki to rubonsy, o których ci kiedyś pisałam. na okładce naklejone na kółeczka wycięte dziurkaczem, a w środku naklejone bezpośrednio na stronach. ;o)

    wycinanka: dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny albumik:))) blog też wspaniały, więc na pewno będę zaglądać! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Album super, a kwiatki dla Ciebie już się robią:)
    W sprawie getrów przeczytaj maila:)

    OdpowiedzUsuń