środa, 19 października 2011

Z mapką

Pierwszy raz skorzystałam z mapki.
I sama nie wiem, czy mi to wyszło, czy umiałam ją zinterpretować?

Wykorzystałam mapkę #41 Cardabilities do obu karteczek. Mamy w DT Cardabilities dwie zdolne Polki - zachęciło mnie to jeszcze bardziej ;o))


A mapka wyglądała tak:
Pierwsza karteczka dla dziewczynki - Nikoli.



Wewnątrz również zdobiona, oraz wklejone życzenia.


Druga dla chłopca - Cezarego.


Ręczne przeszycia na obu.


Obie karteczki wykonane z papierów Sparkling Spring Primy ze ScrapPasji.
Sam efekt mi się podoba, tylko nie wiem czy odpowiada mapce - haha ;o)

Pozdrawiam Was serdecznie i... międzynarodowo ;P
Wow!!

9 komentarzy:

  1. 2 beautiful and elegant cards!! I love your interpretation of the sketch. Thanks for joining us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne,zwłaszcza ta pierwsza:))
    a przeszycia-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie też ta pierwsza jest zabójcza!!! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne obie,ale ta dla dziewczynki jest naj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your artwork is amazing. I just love the vintage look

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest śliczniutka, ale drugiej tez nic nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cukiereczki :o) Ładniutkie. U mnie w komentarzu napisałam odpowiedź odnośnie pytania o stemplowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam test z suszarką, więc tak, suszarka się nie nadaje gdyż ma za niską temperaturę grzania, zanim puder się stopi to ona wysusza tusz pod pudrem i wszystko zostaje zdmuchnięte. Nagrzewnica też dmucha, trochę słabiej niż suszarka ale zdecydowanie mocniej grzeje i w tym jest cała tajemnica, topi puder natychmiastowo co powoduje że on przykleja się do podłoża.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh my word.. your cards are sooooo beautiful and sweet! perfect baby cards!!! :-)
    Thanks so much for sharing this wonderful card with us at Cardabilities!
    Sylvia xx

    OdpowiedzUsuń