wtorek, 3 stycznia 2012

Wyzwanie Szufladowe Noworoczne

Nowe wyzwanie ogłosiła Dorota.

Temat: "Z puchem i skrzydłami"

W pracy powinien znaleźć się Anioł - może on być uszyty, wyhaftowany, namalowany, zrobiony na szydełku, może to być kartka, zawieszka itp. Głównym kolorem powinien być kolor biały z niewielką nuta złota, praca powinna zawierać również puch i skrzydła.


A to mój złotowłosy Janioł.

Karteczka!
Czy ktoś chciałby ją przygarnąć? Jeśli tak -to proszę o wyrażenie chęci w komentarzu.
A jeśli będzie więcej niż jedna chętna osoba. Wylosuję szczęśliwca ;o)) Macie czas powiedzmy do końca weekendu.

Na Wasze zgłoszenia na Szufladowe wyzwanie czekamy do 13 stycznia!
Zapraszam do zabawy.

****
Dodatkowo donoszę o candy w Aśkowie:


P.S. Ale paskudna mżawa!

8 komentarzy:

  1. o jacie jestem zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Janioły przygarniam w każdej ilości, a anielskiej, tak pięknej karteczki jeszcze nie mam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny anioł! skrzydła ma cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa aniołek świetny !!! Ja chcę!!;);)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę tego cudnego anioła :D

    antylia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny "janiołek"! Ja się nim chętnie zaopiekuję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, jak zwykle zaskakujesz :) Pozytywnie! Świetna kartka, fantastyczny aniołek. Chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń