środa, 16 maja 2012

AS#16 - "Chwilo trwaj"

Przydługawą przerwę w scrapowaniu/liftowaniu miałam. Na szczęście już wróciłam do żywych scraperek i zrobiłam nowego Lo'sa.


Bardzo go polubiłam ;o))
A jest to lift tej pracy (wybierała dla nas Asica):



Mój scrap mówi o tym, czym jest dla mnie scrapbooking. Zrobiłam go specjalnie na wyzwanie #2 scrapuj.pl


Papiery IlS-owe i żółte ćwieki kupiłam właśnie w scrapuj.pl


Pozaglądajcie do pozostałych dziewczyn z Akademii Scrapowania (u mnie w zakładce linki).

A ja teraz muszę zwolnić komputer bo Miko zafascynował się naszym hymnem na Euro. Ryczy, żeby mu włączyć koko koko ;o))

Dziękuję za wszystkie komentarze!!!!!

2 komentarze:

  1. No nie możliwe!
    U mnie to samo!
    Wczoraj całe popołudnie Koko Euro Spoko!

    OdpowiedzUsuń
  2. A niby nikt nie głosował. To przecież nasze dzieci po kryjomu nawysyłały smsów na koko koko :)

    OdpowiedzUsuń