czwartek, 6 marca 2014

STEMPLE od Project Prezent + CANDY

Są!!!! Mam już pierwsze stempelki. :)))))))))
Wszyscy już widzieliście ofertę pieczątek biurowych, firmowych, automatycznych.
Z tymi pieczątkami poszło szybciej i oferta pojawiła się szybciej.

Natomiast stempelki do scrapbookingu - to jednak inna inszość i zeszło mi z nimi trochę dłużej. Ale już dziś mogę przedstawić Wam pierwsze wzory i mam nadzieję zachęcić do zakupu :)

Moje stemple wykonane są z bardzo dobrej jakości gumy, grubej i trwałej, która nie będzie się Wam kruszyć.
Każdy stempelek podklejony jest dodatkowo specjalną pianką, dzięki czemu jakość odbitki jest jeszcze dokładniejsza.
Stemple dostępne są w dwóch formach:
- jako sama gumka podklejona pianką (dzięki piance stempelek świetnie przyczepia się do bloczka akrylowego i z łatwością go odbijemy)
- jako gumka+pianka+drewniany bloczek, który  nadaje całości charakteru. Stempel jest gotowy do użycia i nie wymaga żadnych bloczków akrylowych. Drewniana kostka ma profilowany uchwyt, dzięki czemu stempelek bardzo wygodnie się używa. Drewienko jest lakierowane, więc zabezpieczone przed zniszczeniem i zabrudzeniem i dodatkowo grawerowane na wierzchu.

A teraz zobaczcie wzory stempli :))


W dniu urodzin
rozmiar ok: 65mm x 8 mm
Cena: 8 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Wesołego Alleluja
Rozmiar ok: 40mm x 19mm
Cena: 8,90 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Wesołych Świąt
Rozmiar ok: 55mm x 8mm
Cena: 8 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Pierwsza Komunia Święta - Zaproszenie
Rozmiar ok: 63mm x 20mm
Cena: 9,90zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Alleluja
Rozmiar ok: 40mm x 19mm
Cena: 8,90zł
+ 2,50zł drewniany bloczek

Dla Ciebie
 Rozmiar ok: 50mm x 11mm
Cena: 8,50zł 
+ 3 zł drewniany bloczek

Ten dzień zapamiętam na zawsze
Rozmiar ok: 57mm x 15mm
Cena:  9,50zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Serdeczności
 Rozmiar ok: 52mm x 9mm
Cena: 8,00
+ 3 zł drewniany bloczek

Niech spełni się Twoje urodzinowe marzenie
Rozmiar ok: 55mm x 23mm
Cena: 10 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Piękne Chwile
Rozmiar ok: 52mm x 22mm
Cena:  9,50zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Wszystkiego najlepszego
Rozmiar ok: 66mm x 15mm
Cena: 9,70 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Chwile warte wspomnień
Rozmiar ok: 67mm x 19mm
Cena: 11zł
+ 3 zł drewniany bloczek

 Młodej parze w dniu ślubu
Rozmiar ok: 68mm x 17mm
Cena: 10,90 zł
+ 3 zł drewniany bloczek

Na zawsze razem
Rozmiar ok: 39mm x 11mm
Cena:  6,00 zł
+ 2,50zł drewniany bloczek

W ofercie również stemple z wzorami. Wkrótce nowe wzory.
Tło - kółeczka
 Rozmiar ok: 48mm x 55mm
Cena: 11 zł
+ 4 zł drewniany bloczek

Na zamówienie wykonujemy stemple z gumy Eco, wykonanej w całości z naturalnych składników.
Guma jest bezwonna i barwiona naturalnymi barwnikami na kolor zielony.
Stemple takie dopuszczone są do kontaktu z żywnością. 
Idealnie nadają się do wygniatania wzorów w ciastkach, masach cukrowych, czy odbijania wzorów na lukrze za pomocą barwników .
Wzory wykonujemy na zamówienie.
Cena do uzgodnienia indywidualnie.


Zapraszamy również wszystkich indywidualistów. Mamy dla Was ofertę stempli indywidualnych, z Waszym logo, nazwą bloga, strony internetowej itp.
Zamiast tradycyjnego biurowego automatu - proponujemy stemple na bloczku.
Na dany moment - mamy uchwyty takie jak przedstawione były powyżej.
W przyszłym tygodniu - pojawią się nowe wzory uchwytów: kółeczko na okrągłym trzonku.
 ZAPRASZAMY




Wzory stempli personalizowanych - przedstawię jutro.
Wykonamy też każdy wzór - według projektu zamawiającego.

***************
Dziś zapraszam na
 CANDY
:))))))
Wiedziałam, że się ucieszycie :)))


Żeby wziąć udział w Candy należy:
- lubić Project Prezent na Facebooku i jeśli to możliwe - obserwować mój blog :)
- udostępnić powyższy banerek u siebie na blogu z linkiem do tego posta i/lub udostępnić go również na swojej tablicy na FB
(będzie mi bardzo miło, jeśli pomożecie w rozgłoszeniu moich wieści na jak najszerszą skalę)
- zostawić komentarz (tradycyjnie z numerkiem), w którym napiszecie - jakie wzory stempli chcielibyście widzieć w ofercie Project Prezent: jakie konkretnie napisy, słowa, wzory teł, ramki, ornamenty????

Candy trwać będzie równolegle tu i na FB, więc komentarze można zostawiać tam i tu.
Zwycięzców będzie dwóch: jeden z bloga, drugi z fejsbuka :)

Zwycięzca wybierze sobie dowolny stempelek 
z oferty Project Prezent.

Zapraszam do oglądania, komentowania. Czekam na Wasze opinie :)
A dla niecierpliwych - stempelki pojawią się dziś w Artillo. Można je również zamawiać bezpośrednio u mnie - poprzez e-mail lub telefon. :))))

Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za tyle cierpliwości :))
Madzik

66 komentarzy:

  1. Ktoś musi być pierwszy, zatem niech to będę ja :) Pięknie dopracowane stemple, elegancja w każdym calu - gratuluję! Co do napisów to myślę, że nadadzą się "...tworzone z miłością (serduszko) ", "Ty i ja" tego tupy - Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Wspaniałe stemple! Bardzo mi się podobają! Może jakieś napisy w stylu ...notes, sekretnik, pamiętnik, codziennik,...
    pozdrawiam-Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2.
    Staję w kolejce, bo stempelki piękne i widać, że wykonane z wielką starannością. Chętnie zobaczyłabym narożniki, gratulacje z okazji narodzin.
    Banerek powieszony na blogu - nie mam konta na Fb.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pieczątki.
    Co do wzorów to fajne byłyby ozdobne ramki dopasowane wielkością do napisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr 4.
      Dzięki Dorotko.
      Wszystko zanotuję i będę sukcesywnie dodawać :)

      Usuń
  5. Wow Madzia! Jakie piękne stempelki! Mogłabyś do oferty dodać coś na Dzień Matki i Ojca:) (Kochanej Mamie, Kochanemu Tacie)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wreszcie są Twoje stempelki , co do innych wzorów to koniecznie motyw roślinny gałązki, listeczki, trawki, kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 . świetne są te stemple , widzę że ostro wzięłaś sie do pracy w tym roku . Gratuluję , ceny też są przystępne .Co do stempli to może liście , esy-floresy , może kwiaty . Takie są uniwersalne .

    OdpowiedzUsuń
  8. 7.przepiękne stempelki gratuluję:) jeśli chodzi o inne wzory: motywy dziecięce. jeszcze raz gratuluję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. Stempelki superanckie :) a wzory oczywiście dziecięce takie do albumów i nie tylko , z sentencjami i pierwszymi razami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. Wszystkie są niesamowite! :) Świetne by były tła np. w cegiełki, napisy, plastry miodu czy np motylki. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale lepszy chyba mniejszy stempel taki 6x6 na przykład, który można odbić kilka razy, niż od razu duży typu 10x10 cm ???
      Bo tu jednak wejdzie wyższa cena.
      Co ty na to? :)
      Miałaś na myśli duży stempel czy taki jak te kółeczka? :)

      Usuń
  11. 11. Kółeczka są świetne! Z napisów dodałabym może życzenia imieninowe, gratulacje i podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. Wszystko super :) Mogłyby pojawić się też cytaty na różne okazje ( np o mamie, kobietach, dzieciach, miłości...) a także cytaty religijne (np Aniele Boży... czy coś komunijnego)
    No i napisy - album, notes, przepiśnik, pamiętnik
    Info tu http://made-by-asio.blogspot.com/2014/03/candy-u-madzik.html

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. :) mnie się marzy stempelek z koniczynką :) taki bez napisów tylko wąłsnie sama czterolistna koniczynka :)albo od razu trzy! :D większa, mniejsza i jeszcze mniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o prosze a jednak 13 :D mogłaby być szczęśliwa ;p

      Usuń
  14. No i są!!! I są świetne... - pomysł Asio z cytatami wydaje się być niezły...; ja lubię takie proste, najlepsze życzenia, dziękuję... itp.;
    pozdrawiam i gratuluję życząc dalszych sukcesów i rozwoju :)))
    14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. info jest tu: https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/8esAerpg6ua
      :)

      Usuń
  15. Stemple są SUPER !!! a stempelek to marzy mi się taki z "grosikiem" na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bamba te stempelki! Może napis STO LAT !!! I jakieś motywy pisankowo-wielkanocne, bo święta blisko :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. 17. i ja pragnę być szczęśliwą posiadaczką stempla od PP :)))
    szczęśliwą nowinę głoszę i na fejsie i w Aśkowie, niech się niesie!
    cium

    OdpowiedzUsuń
  18. 18. Ładna ramka w jakimś ciekawym kształcie z napisem. może po angielsku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, prosiłam o konkrety. Jakie teksty, dosłownie??? nie "jakieś cytaty" "jakieś teksty".
      Nigdy moje "jakieś", nie spotka się z Waszym "jakieś" :)))))

      Postarajcie się :D

      Usuń
  19. ja dodałabym jeszcze "Dziękuje", "Gratulacje" i serduszka, tzn.jedno niewielkie serduszko bo odbijając i tak można uzyskać złączone.
    Twoja pracowitość na pewno się opłaci, świetnie wyglądają stempelki a ja jak zawsze trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stempelki,niesamowicie piękne wzory.Tyle już zostało napisane,ja proponuję napis cytat "Niech gwiazdka pomyślności nigdy nie zgaśnie"lub "niech słońce zawsze Ci świeci"
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. 21:) Świetne stempelki:) proponowała jakieś motywy marynistyczne np. kotwica, koło sterowe, róża wiatrów:) chętnie bym zakupiła takie wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się rozwijasz !!!
    Z miłą chęcią stanę w kolejce w candy.
    A może tło z trójkątami lub kwadratami ??
    Bo kółeczka już masz.
    Nr 22
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 22. Zakochałam się w tych stemplach. W głowie mam całą masę pomysłów na napisy dla przyjaciół, rodzeństwa, rodziców, cytaty z książek, filmów, piosenek np. Hakuna Matata; Nie ma jak u mamy; Dziękuję, że jesteś; Dla najlepszej siostry na świecie; Dla najlepszego brata na świecie; Małżeństwo zawsze jest związkiem dwojga ludzi gotowych przysiąc, że tylko to drugie chrapie; Jesteś moim przyjacielem; Rzeczywistość często przerasta najpiękniejszy nawet sen itp.

    OdpowiedzUsuń
  24. 24

    Gratuluję Madziu! Widzę że wszystko układa się po twojej myśli:) Stempelki rewelacyjne!
    Do swojej listy życzeń dodałabym cytaty związane z macierzyństwem i... tacierzyństwem.. bo panowie jakoś dziwnie są pomijani;/ Czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 Śliczne stempelki, starannie wykonane. Myśląc o stempelkach chciałabym z cytatami odzieciach i ze słoneczkiem

      Usuń
  26. 26 - On i Ona , Kocham - to moje propozycje, oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  27. 27.
    Fantastyczne stemple, z przyjemnością się zapisuję.
    Moje propozycje to napisy: Witaj na świecie Maleństwo/Maluszku, Mąż i Żona, podobają mi się cytaty ślubne (np.
    "Nowi ludzie ...
    Dotąd Dwoje, lecz jeszcze nie Jedno,
    Odtąd Jedno, chociaż nadal Dwoje."
    Jan Paweł II

    "Oto jest miłość.
    Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
    a okazuje się, że czekali na siebie całe życie."

    "
    Miłość
    jest najpiękniejszą realizacją
    tych możliwości,
    które tkwią w człowieku.
    Jan Paweł II

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. 28. Mnie się marzą życzenia " Samych słonecznych dni" oraz "Spełnienia marzeń" a jeżeli chodzi wzorki to stempel ramką z koronki (takiej jakby robionej na szydełku) w kwadracie i kole. aaa... i jeszcze tekturki bazie :) Na FB jako Iwona Stępień
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj! Ja proszę o kwiaty, kwiaty, kwiaty....zwłaszcza zawilec japoński mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  30. 29. hmmm może jakieś narożniki, elementy ozdobne, do tego motywy dziecięce - jak już wcześniej się pojawiło: najlepiej metryczka urodzin i pierwsze razy, jakieś małe stópki itp. :)
    (co prawda to już nie ta pora roku ale jakieś ładne śnieżynki koniecznie!)
    no i gratuluję oczywiście! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. 30. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Może coś obrazkowego? Serduszka, obrączki, motywy dziecięce np. wózeczki, grzechotki, misie itp.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie, banerek wisi już na moim pasku bocznym bloga, obserwuję również na fb. Świetne stemple..przepiękne. CO bym zaproponowała jeśli chodzi o propozycję stemplową - np.chińskie znaki, które np.oznaczają miłość, harmonię, dumę, odwagę, szczęście. Inną propoopozycją może być...cytat-np."Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to co oswoiłeś."
    Pozdrawiam i stoję w kolejce.:)i trzymam kciuki!:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Pomysłów padło już całe mnóstwo.
    A ja mam ochotę na taką pieczęć z przesłaniem:
    "Pokochaj swoje marzenia, pachnące zbożem, z którego kiedyś będzie chleb"
    "Nigdy nie przestawaj marzyć..."
    Pozdrawiam cieplutko.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stempelki :) Chyba w końcu skusze się na taki swój własny i niepowtarzalny :) Może jakaś fajna rameczka ornamentowa, kwiatowa - asymetryczna w kształcie owalnym...
    nr 34 :)
    katekrozmaitosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nr 35.
    Bardzo mi się podobają te stemple i szczerze mówiąc nie przepadam za cytatami i tego typu długimi wstawkami - nie lubię przegadanych kartek, więc uniwersalne i krótkie hasła jak dla mnie są super. Jeśli chodzi o wzorki i motywy, to obstawiam roślinne ;)
    www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Proponuję : "Pamiętam o Tobie", "Wspieram dobrą energią", "Witamy w gronie dojrzałych kobiet", "Pozytywnie zakręconej",itp.
    nr 36
    Banerek tutaj : epokapapierowa.blogspot.com
    Obserwuje od dawna bloga i fb

    OdpowiedzUsuń
  37. 37
    Super stempelki.
    Myslę, że napis " Moc życzeń", Witaj na świecie Maluszku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. A mnie przydałby się niewielki stempel z odręcznym pismem - coś podobnego jak na taśmach washi :)
    Śnieżynki na zimowe kartki i trybiki do męskich prac .... i jeszcze nutki na pięciolinii (z kluczem lub bez).
    Mój numer 38

    OdpowiedzUsuń
  39. 39.
    Ustawiam się i ja :-)
    mnie brakuje stempelków kojarzących się z podróżą , fotografią ,
    info u mnie na pasku bocznym .
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  40. 40.

    piękne stemple! co do nowych wzorów- napisy coś o spełnianiu marzeń, szczęściu :-) i mandale!

    info w osobnej notce: http://jagodaart.blogspot.com/2014/03/sodkosci.html

    Pozdrawiam ze słonecznego Wrocławia- Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  41. 41. Serdecznie gratuluję! Cudowne stemple :). Ja zawsze uwielbiałam motywy kwiatowe :D.
    Info w pasku bocznym.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne stempelki, gratuluję Ci! Napisy - urodzinowe, okolicznościowe, napisy na notesy i przepiśniki, mnie się najbardziej podobają takie w ciekawej formie, z ozdobną czcionką :)

    OdpowiedzUsuń
  43. 42. Ja również ustawiam się w kolejce. Jeżeli chodzi o stemple to w zasadzie dziewczyny wymieniły już sporo ;) Dodam jeszcze od siebie, że fajnie by było, żeby powstały takie malutkie napisy, wielkości zwykłej czcionki maszynowej do LO typu: wow, fajny dzień, wspomnienia, love, rodzina, always, NO.1, hello, happy, remember, perfect, life, piękny dzień,/cudowny dzień ... niektóre mogłyby być większe, żeby można je było wykorzystać jako tytuł LO

    OdpowiedzUsuń
  44. 43. ale mi sie upiekło hmm ostatnio ciągle ktoś zamawia napis "love is in the air" więc może coś takiego? a ja osobiście chciałabym mieć stempel z napisem "i like peopel who smile when it's raining"

    OdpowiedzUsuń
  45. 44. Ja chciałabym mieć stempel, który wykorzystam do dekoracji albumów pamiątkowych moich dzieci "Małe osiągnięcia".

    OdpowiedzUsuń
  46. 67.zdążyłam? chyba tak:) cudne twory tworzysz co bym ja chciała .......hmmm mam taki cytat NIC PIĘKNIEJSZEGO PONAD ŻYCIE ,W ŻYCIU-NIC PONAD CZAR MIŁOŚCI.
    carpio lope de vega. A z grafiki wyobraź sobie na agrafce powieszone dwa serca większe i mniejsze na jednym pisze JEZUS na drugim JA .To tak z myślą do albumów komunijnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tą agrafką. Masz numer 45 :)

      Usuń