czwartek, 10 maja 2012

Biel - tradycyjna I Komunia Św.

Witajcie czwartkowo. Dziś wyjątkowo polazłam do CraftFun - może uda mi się kogoś zainspirować ;o)

Przedstawić chcę kartkę komunijną, dzięki której dokonałam pewnego odkrycia ;o)

(klikając na fotkę - powiększasz ją)

Zanim jednak pochwalę się tym, o jaką wiedzę się wzbogaciłam, zwróćcie uwagę na tekturki CraftFunowe. Wykorzystałam tu krzyż retro. Zakończony "lilijkami" -daje bardzo fajny efekt. Ozdobiłam go centralnie skrawkiem wstążeczki, oraz dwoma kwiatuszkami i malutkimi dziurkaczowymi listkami klonu.


Moja karteczka to sztaluga, dlatego potrzebowałam też czegoś do jej podtrzymania. Użyłam tabliczki znamionowej, na której nakleiłam delikatną naklejkę IHS. Tabliczkę przeciągnęłam cudną białą vintagową wstążeczką.
Winogron natomiast zrobiony jest z ćwieków.


Wracając do mojego EUREKA, to .... rzecz dotyczy nowatorskiego embosowania. Mój serwetkowy wykrojnik przeciągnęłam w BS przez czarne płytki do embossingu i zamiast go wyciąć - uzyskałam efekt jak po tradycyjnych płytkach typowych dla tej czynności. No, jestem z siebie dumna :o)))
Ciekawe, czy ktoś wcześniej na to wpadł? :P


Tak się prezentuje karteczka z życzeniami:

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie nr 12 Galerii RAE. Temat: 1

Pozdrawiam Was ciepło i dobrej nocy życzę.
Na koniec przypominam jeszcze o wyzwaniu#3 w CraftFun - trwa tylko do jutra!!!!

P.S. Dziękuję za komentarze pod karteczka TDZ. Kocham Was ;o))
P.S. Na blogu Szuflady - prowadzę małe rozdawnictwo. Zapraszam.

5 komentarzy:

  1. ja Ci teraz powiem lepszą EUREKĘ...

    siedzisz?

    do teraz zastanawiałam się jak się embossuje w BS i po cholere mi to czarne coś...
    > > matoł < <


    ja wiem. brak słów.

    glut srut najt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhahahaha. Ale płytkami sie embosuje bez tych czarnych, co nie? Ja nie mam ani jednej zwykłej, tej przeźroczystej płytki do embosingu, musze sobie radzić wykrojnikami :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka! Spróbuję Twojego sposobu, zobaczymy co mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudna, pomysł z cwiekami- genialy, a embossopomysł wypróbuję jeszcze dziś- pozdrowienia Matylda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń