czwartek, 17 maja 2012

Dżolo Piccolo

Witajcie.
Byliście już luknąć na wyniki wyzwania #3 w CraftFun ???
Dziś na blogu CraftFun ruszyło kolejne wyzwanie, na które serdecznie Was zapraszam.
Tym razem proponujemy Wam zabawę tematyczną.
Tematem wyzwania#4 jest „Chorągiewka”.
Po szczegóły, nagrody i świetne inspiracje DT - wiooo do CraftFun!! :)

Moją inspiracją dla Was ma być poniższy album. Uscrapowałam spory album o małym Italiano, który spędził cały miesiąc u swoich dziadków w Polsce. Album wykonałam na bazach albumowych 20x20. Na okładce pojawiła się też kaczuszka z zestawu dziecięce zabawki. Wnętrze albumu również wypełnione jest tekturkami Craftfun. Zapraszam do oglądania.


Więcej szczegółowych fotek znajdziecie na moim funpagu na Facebooku. Tam obejrzycie sobie stronę po stronie. Nie zaszkodzi oczywiście polubić :P

Album zgłaszam na wyzwanie UHK - "Na zielonej trawce".

Zapraszam!!!

2 komentarze:

  1. piękny album :) zaglądałam, zaglądałam ale nic nie wygrałam....zaraz spojrzę na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń