wtorek, 8 maja 2012

Otwórz Szufladę w maju

W Szufladzie ruszyło wyzwanie z cyklu: Otwórz Szufladę. Tym razem Miriamart proponuje nam temat: "Diamentowy Połysk".
Ja zrobiłam karteczkę imieninową dla prababci moich dzieci ;o))


Szczegóły wyzwania znajdziecie na blogu Szuflady.


Moje diamenty - ukryły się pod środkowym kwiatem ;o))

A skoro są diamenty to i BŁYSK - wymagany w scrapmarketowym wyzwaniu#11. Moja karteczki - frunie więc i tam na wyzwanie.


Nie sposób nie zauważyć, że karteczka jest cała w fiolecie. Niektóre kolory lekko przekłamały fotki, ale możecie mi wierzyć, że są tu tylko fiolety i kilka innych odcieni tego koloru.
Karteczkę zgłaszam też więc na wyzwanie ScrapPasji: "Barwy Tęczy" - Fioletowy.
Materiały dostępne w ScrapPasji to:
- papier Meadow Lark Primy
- kwiaty Tea House
- serwetkowy wykrojnik


Największe wyzwanie jednak - to sprostać gustom babci. Babcia uwielbia kwiaty, ale czy wspominała coś o fiolecie??? Hmmm. Przekonam się już wkrótce ;o)


Czy widzicie dziś niebo?
U mnie nie widać. Nadciągnęły szare i brzydkie chmury, które przysłoniły nam błękit.
A przedwczoraj znów mieliśmy tęczę. Tym razem nie dałam jej uciec:

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie - wbrew pogodzie :)
P.S. Samochód ciągle pod respiratorem. Czekamy na diagnozę i koszty leczenia ;/

11 komentarzy:

  1. nie da się dokupić pianki do tej serwetki,by się samo wypychało?:P
    u mnie dziś słonecznie, choć chłodno i wietrznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia Asiu, ale tu akurat celowo nie wypychałam. Tym bardziej ze to taki troche papier "toaletowy" był ;o))

      Usuń
  2. Czaruj te pogodę-ja chce już słońca !!!!!!!!!!.Czekają grządki..moje wymarzone.Sporo krzaczorków przesadziłam już, część przy pomocy koparki.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, było bardzo sucho. Skoro przesadziłas krzaczki, to dla nich deszcz był zbawienny. Teraz już go za dużo, więc od jutra zapraszamy słońce, żeby roślinki Ci pięknie rosły.
      Moja mama już zrobiła grządeczki.
      A ty będziesz miec już pod swoim nowym domem? Wprowadzicie się w tym roku?

      Usuń
  3. bardzo ładna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu, za każdy Twój komentarz i takie systematyczne odwiedzanie mnie :)

      Usuń
  4. Fiolety luuubię :))
    Jak ja bym była babcią, to by mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka, kształt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczka, a błysk robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń