poniedziałek, 18 czerwca 2012

Makatki - mądrości życiowe

Zrobiłam sobie dwie. Idealnie się wpasowały w bieżące wyzwanie CraftFun, uznałam jednak, że są zbyt mało inspirujące i na blog sklepowy się nie nadają :)
Ale Wam pokażę.


Użyłam tu baz A5, sztućców, czajniczka i filiżanki oraz dużej kamei - czyli tekturkowych elementów z CraftFun.
Bazy okleiłam papierem, a mniejsze elementy - pomalowałam farbą akrylową i pociągnęłam glossy.


Mądre teksty ściągnęłam z oryginalnych makatek naszych babć.


Filcowe guziczki - to również produkt CraftFun.


Makatki wiszą w mojej maleńkiej kuchni, w której zawsze jest bałagan i odciągają uwagę od nieumytych naczyń w zlewie :)

Ślę Wam upalne pozdrowienia i wracam do kuchni :)


7 komentarzy:

  1. cudne sa!ta z kuchareczka marzenie :)) a jaka to czcionka jest bo pieknie sie prezentuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajowe,świetna ta czcionka:)
    i nie użyłaś wykrojnikowej serwetki-brawo:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makatki! I te cytaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. makatki są świetne i zapewniam, że bardzo inspirujące :) już mi coś po głowie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia, ostatnio mi koleżanka powiedziała, że tylko nudne kobiety mają w domu porządek i ja mam zamiar się tego trzymać, hihihi ;)))
    Makatki świetne!

    OdpowiedzUsuń