środa, 13 czerwca 2012

Na kasę...

...najlepsza jest kopertówka. Taką właśnie - dosyć długą - poczyniłam:






...z Pastelowej Rapsodii.
A kto jeszcze jej nie kupił - może wygrać ją w moim candy - tylko do piątku!
Zapraszam.

Karteczkę -kopertówkę -zgłaszam na wyzwanie ScrapPasji "Barwy tęczy - zielony"
Użyłam w niej
-wykrojnik serwetkowy Cheery Lynn Design
- wykrojnik gałązka Marianne Design

Pozdrawiam Was dzisiaj słonecznie.
Dodam, że na weekend zapowiadają upały - bardzo się cieszę - będziemy urodzinowo grillować :)

11 komentarzy:

  1. sliczna :)) u mnie tez kopertowka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Fajnie byłoby wygrać te papiery... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kopertówka - ostatnio coraz bardziej podobają mi się kolorowe ślubne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna zielen i swietna kartka. :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. fiu fiu,cóż za zacne towarzystwo w nagłówku cardabilities ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaa :)
      Nagłówe zmienili, ale posta z nową mapką nie ma, dlatego nie odświeżyło mi linka. Gratuluję Towarzyszko :D

      Usuń
  6. Piękna! Zielona- jak nadzieja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna kartka:)bardzo podoba mi się kolorystyka i kształt:)
    Składam życzenia urodzinowe , dużo zdrówka, szczęścia, weny twórczej i czego sobie zapragniesz niech się spełni:)
    (jutro nie napiszę bo wyjeżdżam na parę dni wesele chrześnicy męża)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor nadziei z kasą....super:)

    OdpowiedzUsuń