sobota, 16 czerwca 2012

W dzień urodzin...

No na sajm przód..... DZIĘKUJĘ.
Za życzenia, gratulacje, dobre słowo i za chęć udziału w moim candy.
Dziś miałam mieć spokojny dzień, zupełnie luźny bez obowiązkowych zajęć.
Wszystko przygotowałam wczoraj, łącznie z tortem :) W nocy zrobiłam ostatnie zamówienia i dziś mieliśmy działkować, wypoczywać.
Rano obudził nas Miko o 6:30. Potem wparowała Lenka z życzeniami. No i trzeba było wstawać. Jak wstałam i poszłam sprawdzić mój tort, który trzeba było jeszcze tylko galaretką zalać.... to ręce mi opadły. Masa - była w stanie płynnym. Tort w kosz i od nowa.
Upiekłam oczywiście. Dałam radę. Torcik truskawkowy jedliśmy na deser po obiedzie :)
Potem kiełbaska z grilla na kolację i teraz kibicujemy.
Czekam na prezent od naszych piłkarzy.
Świnie będą jeśli dla mnie nie wygrają :P

Dla Was też coś mam, oczywiście.
Otóż właśnie dokonałam losowania nagrody z mojego candy.

Posłużyłam się randomem. Zwycięzca kryje się pod numerem:

Liczyłam dwa razy i dwa razy doliczyłam się....

Gratuluję Ci kochana i życzę wielu twórczych chwil z Asicowymi papierami.
Proszę Cię o adres do wysyłki.
*****

Karteczkę biało-czerwoną
otrzymuje
Patrycja

Kochana, Ciebie również poproszę o adres :)

*****

Na koniec pochwalę się jeszcze prezentami jakie dostałam od Was w tym tygodniu :)

Od samej Asicy:

Od Aśko:


Od Kasi:

Ech, rozpieszczacie mnie :) 
Doszły też do mnie różne cuda od moich przyjaciół, których nie znacie, więc nie będę Was tu zanudzać. Ale chcę powiedzieć, że w takie dni jak ten..... 
bardziej czuję Waszą obecność, wsparcie i to, że mi kibicujecie.
Dziękuję.

P.S. Jeśli nie zasnę w przerwie meczu - to jeszcze dziś przybiegnę do Was z ... przepiśnikiem, który zrobiłam sobie na urodziny :)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni oraz Ciebie - bo mieć takich przyjaciół to naprawdę skarb - piękne karteczki!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj,naj,najlepszego :* Piękne prezenciki :) Pozdrowionka serdeczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę? No nie wierze! To moje najpierwsiejsze wygrane candy :):):)
    Dziękuję Ci ogromnie, a raczej Twojemu synowi (nie synkowi) za szczęśliwą dla mnie łapkę;)
    No a Tobie jeszcze raz wszystkiego co tylko dla Ciebie najlepsze z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz sie balam ze nie doszla na czas paczuszka..uff dobrze ze dotarla :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję Ci bardzo, bo jeszcze nie zdążyłam tego zrobić. Jesteś wielka!!! Buziak

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni i dla organizatorki podziękowania przesyłam :))) Zapraszam na moje słodkości:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:)) jeszcze w dniu urodzin ;)) a zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego :) Piękne prezenty.
    A Jani gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat dla Ciebie!
    Gratulacje dla wylosowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, za zabawę ;)
    Gratuluję wygranym ;D
    i życzę wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie urodzinowe dni to dopiero coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej!!!! i zazdroszczę...jak cholera zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, gratuluję i zapraszam do ciebie na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za ciekawe Candy- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej a Tobie dziękuję za zabawę. Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!!
    Śliczności dostałaś:)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje zwyciężczyni! Wspaniałe candy i jakie cudeńka urodzinowe ;) A życzonka ode mnie już wysłane, w komentarzu wcześniejszym, choć poście późniejszym :) Szkoda tylko, że wcześniej nie wiedziałam, to jeszcze bym Ci karteczkę wysłała :C

    OdpowiedzUsuń