poniedziałek, 16 lipca 2012

Dla fajnej babeczki ...

... karteczkę zrobiłam. Taka odskocznia od wykrojników i kwiatów.
Sami zobaczcie.




Babeczka to podróba jakiś wykrojników :D
Odrysowałam kształt i wycinałam ręcznie.
Ćwiek mufinkowy wygrany dawno temu w ScrapPasji.
I jak Wam się podoba?
Karteczka wkrótce pojawi się w Artillo. Zapraszam.


P.S. Dziękuję za komentarze pod parawanem ślubnym. Dziewczyny, jak czytam Wasze wpisy to.... aż chce mi się tworzyć. Dziękuję :D

Pozdrawiam Was i wracam do biureczka. Mąż ma urlop, więc mam wreszcie czas na swoje poczynania :D

4 komentarze:

  1. :) najlepszy wykrojnik to własnoręczny wykrojnik:)
    sama narazie mam tylko takie:)
    a babeczka rewelacja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka!! I ten ćwiek fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) trzeba sobie jakoś radzić, babeczka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczki zawsze na czasie, tylko czemu po obejrzeniu takiej kartki mam zaraz ochotę na słodycze...

    OdpowiedzUsuń