piątek, 24 sierpnia 2012

Delikatnie na Chrzest

W nocy zrobiłam Pamiątkę Chrztu dla chłopca. Pokazuję od razu, bo mi wyzwanie ucieka. Inne prace poczekają dalej :D

Karteczka wykonana na papierach TSC - Sweet Childhood. 
Do tego przepiękne wykrojnikowe listki, których dostałam kilka od Brises :) i karteczka gotowa.


Karteczkę wykonałam według mapki Ibiska na wyzwanie scrapuj.pl 


Mapka bardzo delikatna i taka też jest moja praca. Zgłaszam się więc :)


Kartka ma wewnątrz kieszonkę na karteczkę z życzeniami i ewentualny upominek.



Różą obdarowała mnie kiedyś Dorotka - Ladybug :)


Tak jak pisałam, karteczkę zgłaszam do scrapuj.pl.

Poniżej chwalę się jeszcze wygraną od Ani - Brises. Zdobyłam u niej w losowaniu śliczną karteczkę, a Ania dorzuciła garść kwiatuszków i listków. Dziękuję baaardzo. Kartka jest na żywo milion razy ładniejsza, bo nie umiałam jej zrobić dobrej fotki :)


Zmykam i pozdrawiam Was serdecznie :)

3 komentarze: