piątek, 24 sierpnia 2012

Robicie przetwory na zimę?

Notes A5 na przepisy.
Aby był wyjątkowy, postanowiłam, że będzie on tylko na przepisy słoikowe. Zapisywać w nim będzie można wszelakie receptury na dżemy, konfitury, ogóreczki, sałatki..... wino, itp.

No i.... chciałam by był fajnym pomysłem na prezent, więc dorobiłam mu karteczkę.

Oto Przepiśnik:


Z kartką w komplecie:




Materiały:
- 7dotsStudio - Hopefully
- ILS - Let it Go

Czas strasznie szybko płynie, zwłaszcza wtedy, kiedy na pracę pozostaje tylko noc.
Idę spać.... niestety :(

11 komentarzy:

  1. Świetny, ciekawe kolory. Ja też się zbieram do wykonania przepiśnika, ale marnie idzie mi to :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pomysł na kolejne, ale czasu mi jakoś coraz mniej zostaje :)

      Usuń
  2. przepiękny! zazdroszcze obdarowanej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy będzie ktoś na niego chętny. Zamierzam go wrzucić na artillo ;)

      Usuń
  3. Świetnie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha,Madzia, widzę, że nad tym samym pracowałyśmy poprzedniego popołudnia/nocy :)))
    super obrazki - zdradzisz skąd???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiedzmy. Ale ja ostatnio publikuje prace z wielki opóźnieniem. Ten przepiśnik robiłam ponad tydzien temu :)
      A obrazki mam właśnie od Gosi S. Czyli ze Scrapbutiku. To był taki arkusz 30x30, z obrazkami do wycinania. Ale zaglądałam do sklepu i nie mogę go znaleźć teraz. Zagadaj do Gosi, ona będzie sie orientować :D W końcu jej sklep :D

      Usuń
    2. a no to wybacz... dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń