poniedziałek, 5 listopada 2012

Gwiazda Betlejemska w roli głównej....

Od wczoraj w Decokreacjach wiszą moje karteczki Bożonarodzeniowe.
Herbatka z malinami - od UHK - sprawdziła się tutaj świetnie. Oto kartki świąteczne z tekturowymi tagami, poisencją, zwaną gdzie indziej - gwiazda betlejemską, i kilkoma wykrojnikami.



Tag wycięłam z tektury falistej, po czym pomaziałam go białym dabberem. Za pomocą ćwieków przymocowałam kwiaty poisencji do tagów, podklejając pod nie zwykłą gazę. Ten efekt bardzo mi się spodobał, więc muszę zaopatrzyć się w większą ilość  :)





 Całość przyozdobiłam śnieżynkami, bombkami i gałązkami. Dodałam odrobinę czerwonych perełek w płynie. Całość idealnie podkreśla papierowa taśma klejąca w czerwoną kratę i biały sznurek przywiązany do tagów.




Pozdrawiam Was serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Witaj!
    Wygrałam u na aukcji kartę ślubną Twojego autorstwa. Jest śliczna. Chciałabym Cię prosić o jak najszybsze jej wysłanie, gdyż 10. 11 jest ślub... Oczywiście za kartkę już zapłaciłam ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. A możesz podac link do tej aukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/karta-w-dniu-slubu-ta-aukcja-ratuje-zycie-i2735305354.html?source=oo

      Usuń
    2. oooo, nie wiedziałam, że wystawione sa jeszcze na aukcjach. Szkoda, że zdjęcie takie fatalne :D
      Ale ja wysłałam prace do organizatorów - więc nie ja je rozsyłam :D
      Musisz pisac tam :D

      Pozdrawiam i dziękuję za przyłączenie się do akcji :D

      Usuń
  3. o matko normalnie chyba muszę coś świątecznego zrobić .... wszędzie już pełno a ja w lesie jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń