sobota, 3 listopada 2012

Mały różowy domek...

Hello
Ostatnio mało publikuję niestety, ale nie dlatego, że nic nie robię. Przeciwnie - zrobiłam ostatnio kilka fajnych rzeczy, ale.... nie mam ich jak sfotografować... bo non stop mamy zachmurzenie.
Dziś miałam zrobić sesję moim karteczkom, bo słońce cudne wyszło, ale..... jak zwykle coś zmusiło mnie do wyjścia z domu.... może jutro się uda.

Przynoszę za to projekt, który wykonałam w ramach inspiracji dla Decokreacji. Ruszyło dziś nowe wyzwanie na blogu firmowym, na które Was serdecznie zapraszam. Temat:
Wymagania, wytyczne i inne szczegóły zabawy poznacie klikając w powyższy link. Jak zwykle czekają nagrody, więc warto.

Moja propozycja na to wyzwanie to ręcznie robiona skarbonka. Skarbonka dla małej dziewczynki, która będzie do niej zbierać pieniążki na swój własny mały drewniany domek do ogrodu. Dlatego skarbonka - w formie domku :D

Uwaga: będzie sporo zdjęć :D






W dachu szeroki otwór na gruba kasę od dziadków.




A żeby mama mogła łatwo wyjąc pieniążki, bez uszkodzenia domku - dach zamykany na magnes :D


Taki mały domek królewny.


Opis wykorzystanych papierów i kwiatów - na blogu sklepowym.

Zapraszam do obejrzenia inspiracji pozostałych projektantek.
Pozdrawiam cieplutko.

14 komentarzy:

  1. wow rewelacja!!!sama bym taka skarbonke chciala miec! cos pieknego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. sama to wszystko konstruowałaś!? superancka skarbona! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama wszystko od początku do końca. Lenka zatrzymac jej nie może, ale chce taką samą :D

      Usuń
    2. szacun :D

      tak myślałam :))) do roboty, matka! :D

      Usuń
  3. Lenka nie chciała zatrzymać jej dla siebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo!!! Przepiękna skarbonka, fajne to magnesowe zamykanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Że tak brzydko napiszę: zajebisty domek! Normalnie jestem pod wrażeniem!Dla mnie to mistrzostwo świata, z papieru, z takiego niczego tak naprawdę stworzyć coś tak fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ,jestem pod wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciłaś mnie! Piękny jest ten domek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką skarbonką to niejedna kobieta by nie pogardziła ;) A przyjęłaby z rozkoszą. Domek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie sposób nie zatrzymać się tu na dłużej... :)

    OdpowiedzUsuń