sobota, 10 listopada 2012

TDZ #15

Towarzystwo Dobrej zabawy - zaszalało po raz kolejny.
Zestaw do kartki przygotowała dla nas Gosia K, i muszę przyznać, że nie miałam z nim większego problemu. Kolory śliczne, piękny kwiat, więc i kartka zrobiła się sprawnie :D
Nie wykorzystałam tiulu i kalki (na tej próbowałam stworzyć coś na wzór pergaminowych rysunków, ale... lepiej, że tego nikt nie widział.)

Z zestawu Gosi zrobiłam karteczkę (dodając od siebie zegar) i zawieszkę do prezentu.




Na różę nałożyłam tez brokat :)
A do zawieszki dodałam papierowa taśmę i kwiaty :)




Koniecznie zajrzyjcie dziś też do Gosi, Joasi i Aśko :D

Pozdrawiam Was ciepło i baaardzo słonecznie!

8 komentarzy:

  1. Fajne kolory i ten zegar mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z kartką i zawieszką do kompletu :)) chyba zacznę robić takie zawieszki zwłaszcza,że kupiłam sobie wykrojniki,z których korzystam teraz najczęściej na świecie - kółka!!! :D:D najprostsze,a najbardziej potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - takie i mi by się przydały :D Ręcznie wycięte kółko - nigdy nie będzie idealne :)

      Usuń
  3. Ulala!!!! Fantastyczna:) pięknie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka.Fajny pomysł z zegarem.Cieszę się, że zestaw się spodobał. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna,kartki z zaokrąglonymi rogami mają swój klimat a twoja z zegarem jest piękna!

    OdpowiedzUsuń