wtorek, 13 listopada 2012

Z poisencją...

Żal mi trochę spychać na dół notesy, bo tak fajnie czytać pochwalne komentarze w ich kierunku, ale mam do pokazania coś nowego :)))
Tym razem kartki świąteczne w formacie DL i z cytatem.


W roli głównej Gwiazda Betlejemska, papiery ILS i Jan Paweł II :))







Szykuję się do kiermaszu świątecznego. Mój pierwszy. Mam tremę, ale mam też mnóstwo pomysłów, tylko czasu brak na realizację. Staram się robić po nocach, ale często padam.
Dziś za to.... robiłam lalki - pacynki - do teatrzyku dla przedszkolaków. Jedna z mam -naszkicowała postacie, a ja zabrałam się za wycinanie ich i dekorowanie. Obfocę to Wam pokażę.
Ale jak zobaczycie dekorację - scenerię całej bajki wykonaną przez tą właśnie mamę kolegi Lenki - to padniecie. Pięknie jej wyszło.
A debiut aktorski mam w przyszłym tygodniu :D

Pozdrawiam Was ciepło i.... dziękuję za te wszystkie komentarze.
Witam też nowych obserwatorów. Brakuje mi już tylko jednego do 200 :)))
Dobrej nocy!

10 komentarzy:

  1. To jestem 200 obserwatorem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki w prawdziwie świątecznym nastroju! Piękny cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, świąteczne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę tą pierwszą z mojej lewej ;D !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Twoja lewa to ta sama co moja lewa, czy ty siedzisz za moim laptopem i widzisz przez obudowę? :P

      Usuń
    2. to ta sama lewa. Kartka która ma więcej zieleninki ;D

      Usuń