środa, 5 grudnia 2012

Kiermasz w przedszkolu Lenki

Od wczoraj w przedszkolu Lenki - można zaopatrzyć się w kartki i ozdoby świąteczne. Było tam też kilka moich kartek, byłam i ja, by dręczyć portfele rodziców :D

Stoliki zostały bogato zapełnione przez prace zdolnych mam. Swoje "trzy grosze" dorzuciły też Iza z bloga: Nitka i Szydełkiem i Maja z Craftfun. Dziękuję dziewczyny za wsparcie :D

A oto kilka migawek z wczoraj. Dziś został już tylko jeden stolik :D





Co się cieszyło największa popularnością??? Pierniki -oczywiście :))





I na koniec - moja nieszczęsna fotka.
Ostatecznie na mojego bloga może być :P


To by było na tyle.
Powiadamiam o Mikołaju - rozdaje prezenty w Craftfun!!


Zmykam.
Dobrej nocy - pełnej prezentów. Moje pociechy dziś nawiedził Mikołaj :D
A jutro przyjedzie do przedszkola :D

11 komentarzy:

  1. super sprawa!!! czemu w przedszkolu mojej Iguśki nie organizują nic podobnego, hmmm... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to mamuśki muszą się wykazać inicjatywą :D
      Rada Rodziców - pod moim nieszczęsnym przewodnictwem - tak uradziła :D
      I mamy :D

      Usuń
    2. U nas nie ma Rady Rodziców, hhahaah ;)

      Usuń
    3. Ale mamuśki jak mniemam są :P

      Usuń
  2. ależ piękne rzeczy tam można było nabyć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, lecz mało doceniane Kasiu.

      Usuń
    2. wiem wiem ludzie wolą kupić chińszczyznę bo taniej :(

      Usuń
  3. Moja kochana na takie kiermasze powinni przychodzić osoby-które są świadome pracy jaka została włożona w wykonanie takich prześlicznych ozdób.Takich jest mało, ale nie wolno załamywać rąk tych co czują i widzą piękno jest więcej to między innymi my pozdrawiam mikołajkowo Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. matko!,niech ludzie kupują te cudowności, bo mają je tam za darmo.... szok.ale wiem,że za drożej to już w ogole by nie poszło nic. taki już nasz los :)))

    Pozdrawiam, Aśko_Mikołajowa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam jak biegłas wczoraj -nawet moje trąbnięcie nic nie wskórało..!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak moje odczucia są takie same ...ludzie niestety .no nie wszyscy nie doceniają rękodzieła ....chcieliby wszystko za grosze kupić ...nie widzą ile to nas czasu i pracy kosztuje ..jestem tez po kiermaszu szkolnym he he dałam na niego moje zeszłoroczne kartki świąteczne co mi zostały ...i panie wyceniły je sobie na 3 zł SZOK no ale nie robiły tego więc nie wiedzą ....oczywiście wszystkie zeszły w mig wiadomo cena kusiła he he ;))) ach sorki że tak w twoim temacie ...ale cudowne te choinki z piórek ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń