niedziela, 16 grudnia 2012

Pierniczę....

Na blogu Szuflady ruszyło nowe wyzwanie: Foremki do ciastek.
Interpretacja dowolna -zajrzyjcie do Szuflady :)

Ja... razem z Lenką upiekłam pierniki :D


Zapakowałam w folijki na kartki, zawiązałam kokardki i... pierniki pójdą dziś ze mną na kiermasz. Będą robić za sztuczny tłum, bo pewnie wielu klientów w taką pogodę nie będzie :P
A tak poważnie, to nie zdążyłam wykonać planu papierowego, więc upiekłam pierniki, żeby zapełnić luki na moim wystawowym stole :)


W niektórych opakowaniach - znalazło się też miejsce na noworoczną wróżbę.
Przyszłość przepowie ci wróżka-Madzik ;)





 I jak? Zrobiło się Wam słodko?
Jak zdążę kupić to zabiorę też termos Grzańca, a jak nie - to herbatkę z sokiem malinowym :D
I będę podjadać i grzać się :)

Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam do Brzozowa na Kiermasz -niedziela 15:00-19:00

P.S. Pieczenie z dziećmi - wygląda miło i ładnie - chyba tylko w reklamach :P

6 komentarzy:

  1. poproszę :P

    no i własnie dlatego się zastanawiam czy się brac za to pieczenie jak sobie przypomnę sajgon zeszłoroczny haha

    OdpowiedzUsuń
  2. obyś zrobiła tam dziś furorę! jakby robili z Tobą wywiad,to nie zapomnij mnie pozdrowić :D :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy podskakiwać,przegryzając pierniki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierniczki super:)
    A co do pieczenia z dziećmi - to dopiero wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie wyglądają pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń