niedziela, 20 stycznia 2013

Moje pomalowane słowa ze sklejki :)

W CRAFTfun - pojawiły się nowości. Tym razem to nie tekturki!!! :))

Wśród nowości znajdziecie m.in. różne słowa ze sklejki - do własnego ozdobienia dla scraperek i decoupażystek :)
Ja wypróbowałam swoich sił decoupażowych i pomalowałam dwie próbne wycinanki sklejkowe :)








Starałam się by wyszło idealnie, ale... daleko mi do profesjonalizmu w decoupage :)
Pędzel chyba za twardy miałam, czy coś...? Papierem ściernym za mocno potarłam może?
Nieważne - lubię te moje napisy :))
Przy okazji prezentuję serduszko i woreczek, które zupełnie niespodziewanie dostałam od mojej Szufladowej koleżanki Dorotki.
Przepiękne, prawda? Ja się zakochałam zwłaszcza w tym sercu ;))

Pozdrawiam wszystkich.
A teraz biegnijcie do CRAFTfun -zobaczyć nowości, na które rabat 20% jest teraz!!!!
A na FANpagu Craftfun - do zdobycia jest..... COŚ fajnego :)
To nie zatrzymuje Was już :) Biegnijcie zobaczyć!!!!

3 komentarze:

  1. Deseczki wyszły super, już mam pomysł na tą kuchenną, pędzę do CRAFTfun moze coś jeszcze upoluję :)
    Cieszę się że serducho spodobało się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne napisy :) Ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń