niedziela, 3 marca 2013

Wiosenne wyzwanie

Dziś zapraszam Was na wiosenne wyzwanie w Szufladzie


Czekamy więc na prace ściśle związane z tą porą roku, a więc wszystko co wiosenne.  Kolory dominujące - zielony i żółty. Mogę też być prace związane z Wielkanocą.

Zapraszam na blog Szuflady by podziwiać różnorodne prace projektantek, a u mnie moje skromne karteczki.
Ta pierwsza, stworzona specjalnie na wyzwanie Szuflady, z przewagą żółtego i zielonego koloru:



A skoro już wyciągnęłam promarkery to poszłam za ciosem i pokolorowałam sobie troszkę więcej.
Mam więc 4 karteczki :D








Karteczki na zdjęciach - bez napisów jeszcze, ale dziś już ostemplowane pięknymi stemplami z CRAFTfun i już nawet są w trasie i lecą do nowej właścicielki.
Karteczki wykonane w całości z Herbatki dla dwojga - Galerii Papieru.

Jak Wam się podobają? Czy takie nie typowo świąteczne Tildy - pasują do Wielkanocnych kartek?
Wkrótce pokażę kolejne :)))

Dziękuję za przemiłe komentarze dotyczące pudełeczka na laurki.
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. jak to lecą do nowej właścicielki ???? ja też chcę takie !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie mam już kolejne :D

      Usuń
    2. Polly a zgadnij kto je sobie upolował ?? :)

      Usuń
  2. mnie bardzo się podobają... do Ciebie tez już przesyłka poleciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nie zauważyłaś, ze wygrałaś kurkę....

      Usuń
    2. chyba nawet nie zauważyłaś ze wygrałaś u mnie kurkę....

      Usuń
    3. Byłam tam przy wynikach przecież :) Idę jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Tildy pasują. Karteczki piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosia. Potwierdzam, że zestaw TDZ dotarł. W tygodniu zabiorę się do niego :)

      Usuń
  4. Śliczne, kolorowe i bardzo wiosenne karteczki.
    A stempelki pokolorowane po mistrzowski. :D
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziku cudowne karteczki:)
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie kolorujesz. Karteczki wspaniałe, kolorowe, radosne!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki ;)
    Tildy bardzo pasują ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutkie:) I takie kolorowe, idealne na Wielkanocne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te tildy :) super wychodzi to kolorowanie promarkerami

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy byłabyś w stanie poświęcić jedną małą rzecz z Twoich "cudowności" dla trójki ciężko chorych na ich kiermasz świąteczny
    https://www.facebook.com/pages/Rodzina-Witkowskich-potrzebuje-pomocy-Marcin-Zarych/433415743401575

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Uwielbiam te Twoje karteczki :) Narzeczony postawił ta walentynkową na półce i nikt nie może jej dotykać, bo nie daj boże ją pobrudzi xD

    OdpowiedzUsuń